Publicat pe 02/04/2014

Global Village (www.globalvillage.ae) reprezintă atracția turistică nr. 1 din Dubai în ceea ce privește divertismentul de familie și atracțiile culturale internaționale, ce oferă o experiență unică de cumpărături prin cele 32 de pavilioane internaționale, fiecare reprezentând una sau mai multe țări. Târgul oferă, de asemenea, o varietate de opțiuni culinare din diferite bucătării ale lumii.

Lansat in anul 1997 a pornit de la 15.000 de vizitatori, iar în prezent destinația turistică este vizitată de 5 milioane de turiști pe sezon.

Locația: Dubailand, Dubai, Emiratele Arabe Unite;

Perioada de desfășurare: 01 Noiembrie 2016- 03 Aprilie 2017 (159 zile).

Nume Pavilion: Eastern Europe Pavilion (România, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Slovacia, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Ucraina).

Firma organizatoare –  Vega Intertrade and Exhibitions LTD  

Contacte organizatori:

Tony Vega – Manager, email: tony@vegainter.com , tel: 0097142510451                                                 

Sherish – Project manager, email: sales@vegainter.com;

Produse ce pot fi comercializate – produse de larg consum (miere, alimente ambalate , etc), cosmetice, obiecte artizanale tradiționale, produse aparținând industriei modei (haine, încălțăminte, pielarie, etc), pietre prețioase și bijuterii, suveniruri, articole de decorațiuni; 

Închiriere stand:                 

Categoria A – 2330 USD (8500 dirhami)/mp – pe 5 luni                                             

Categoria B – 2200 USD (8000 dirhami)/mp – pe 5 luni                                             

Categoria C – 2055 USD (7500 dirhami)/mp – pe 5 luniStandurile au dimensiuni între 9 mp și 15 mp.  

Chiria pentru stand poate fi plătita în 4 tranșe:                                              

Transa I – 25% la semnarea contractului;                                             

Transa II – 25% până la data de 15 octombrie;                                             

Transa III – 25% până la data de 30 noiembrie;                                             

Transa IV – 25% până la data de 31 decembrie;  

*În situația în care în primele 2 luni se dorește renunțarea la contract, acesta poate fi reziliat fără penalități dacă s-au plătit primele 2 tranșe (50%). 

În ceea ce privește importul de produse ce urmează a fi comercializat, firma organizatoare oferă suport firmelor care au închiriat stand pentru importul produselor în Dubai și transportul lor până la stand.

Taxele de import de produse în Emiratele Arabe Unite sunt de 5%.

 

Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să descărcați documentele de aici.

 

Persoane de contact :

 

Nicoleta Teodorovici

Consul General

Consulatul General al României în Dubai

Tel:  00971508956273

 

Titus Tintean

Secretar Economic

Biroul de Promovare Economică și Comercială Dubai

Tel : 00971504550737