Tipurile de evenimente organizate includ:

  • Forumuri, conferinţe, congrese, seminarii, cursuri şi workshop-uri pe teme de afaceri;
  • Târguri naţionale şi internaţionale ale României şi participarea României la târguri şi expoziţii în străinatate sub pavilion naţional;
  • Prezentări de firmă, de produse şi de servicii;
  • Parteneriate şi întâlniri de afaceri.

Se asigură pachetul complet de servicii pentru organizarea de evenimente: închirieri locatie (vedeţi aici oferta de închiriere a sălilor din Sediul Camerei Naţionale), asistenţă tehnică, catering, traduceri, secretariat, rezervări cazare, asistenţă de specialitate.

Contact:

Rodica Vîrtopeanu – Şef Birou Organizare Evenimente, Direcția Administrativă și Protocol, Departamentul Economic, Resurse Umane și Administrativ
tel: 0374.474.411
fax: 021.319.01.56
email: rodica.virtopeanu@ccir.ro