Publicat pe 12/10/2017

București, 11 octombrie 2017: Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), împreună cu Oracle România și ETA2U au lansat miercuri, 11 octombrie a.c., la Centru Expozițional Romexpo, în cadrul seminarului de lucru „Experiența modernă a clienților pentru mărfuri de retail și de consum”, o platformă prin care companiile vor putea să-și consolideze relațiile de afaceri.
 
Dl. Cristian Ilie, Consilier în cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, a declarat că Start-Up Nation este un program ambițios care își propune înființarea a 10 mii de firme noi, timp de 3 ani, care să beneficieze de un sprijin de 45 mii euro. “Aș vrea să mai amintesc programul de internaționalizare care presupune sprijin pentru firmele care doresc să-și prezinte și să-și promoveze produsele sau serviciile către alte piețe în afara țării. (…) Ne dorim un sistem antreprenorial complex care să cuprindă atât partea de finanțare și educație, cât și partea de asociere și suport pentru mediul de afaceri”, a adăugat reprezentantul ministerului.
 
Președintele Camerei de Comerț și Industrie Ilfov și membru în Colegiul de Conducere CCIR, dl. Dumitru Dan, a transmis din partea Sistemului Cameral un mesaj de susținere pentru mediul de afaceri: „Industria de retail, a bunurilor de larg de consum este un sector cu creșteri semnificative, consumatorii români generând o parte semnificativă a consolidării economice a României, economia cu cel mai rapid ritm de creștere din UE. Retail-ul este un sector dinamic, iar creșterea economică în această zonă s-a consolidat în 2016, revenind la procentul solid de 13,3%, nivel atins în perioada de dinaintea crizei, ceea ce arată că piața românească are un potențial ridicat de creștere”.
 
Dl. Victor Tătaru, Oracle CX Territory Manager a declarat: „Astăzi, alături de partenerii noștri, am decis să abordăm două industrii interconectate, cea de retail și cea a bunurilor de larg consum, despre care avem convingerea că pot fi sprjinite prin noile tehnologii să facă pasul către zona de digital și să se alinieze la tendințele pieței globale. Oferirea unei experiențe personalizate, pe orice canal și la momentul cel mai potrivit, este acum la îndemâna oricărui jucător din această piață, iar noi suntem aici alături de partenerii noștri, să asigurăm infrastructura și suportul necesar în acest proces.”