Camera de Comerţ şi Industrie a României, în calitate de partener de încredere AlfaTrust Certification S.A., vine în întâmpinarea companiilor care activează pe teritoriul României cu o serie de servicii electronice de certificare, acreditate conform cerințelor Regulamentului eIDAS (910/2014) și in conformitate cu prevederile legale din România – Legea 455/2001, ca urmare a Ordinului oferit de Autoritatea de Digitalizare a României (ADR) cu nr. 577 / 29.10.2020.

 

Semnătura electronica este nu numai necesară, ci și indispensabilă mediului de afaceri actual, ținând cont că semnătura electronică calificată, creată cu un certificat digital calificat, are aceeași valoare ca și semnătura olografă, aceasta oferind valoare legala oricărui document electronic. Astfel, companiile pot renunța total sau parțial la documentele tipărite (se reduc astfel substanțial cheltuielile cu imprimarea, curieratul, arhivistica, consumabilele, etc).

Certificatul Digital Calificat asigură integritate, confidențialitate, non-repudiere și autenticitate  documentelor transmise electronic, permițând identificarea utilizatorilor fără echivoc în mediul virtual.

 

Semnătura electronică calificată creată cu un Certificatul Digital Calificat are o vastă utilizare în relația cu autoritățile si nu numai:

 

Ca de exemplu:

  • în relațiile cu Instituțiile de Stat – Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF);
  • FOREXEBUG – Trezorerie;
  • Comisia Națională a Valorilor Mobiliare (CNVM);
  • Monitorul Oficial;
  • Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM);
  • Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC);
  • Decontările către Casa Națională a Asigurărilor de Sănătate (CNAS);
  • Rețeta electronică certificată pentru CNAS și SIUI;
  • Depunerea și semnarea electronică a documentelor solicitate de Autorităţile Contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP/SICAP);
  • Transmiterea raportărilor către Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private;
  • Depunerea documentelor pentru Fonduri Europene;
  • Depunere declarații la Fondul de Mediu.

 

-de asemenea, pentru semnarea oriăror alte documente care în mod tradițional sunt semnate olograf și transmise/depuse fizic.

 

Furnizorul autorizat CCIR oferă servicii electronice complete precum: certificate digitale calificate, semnatură electronică calificată, mărci temporale calificate și certificate digitale calificate la distanta la următoarele tarife:

Nr. Crt. Denumire produs / serviciu Pret Unitar/buc
Valabilitate certificat digital calificat: 1 an 2 ani 3 ani
1 KIT semnătură electronica

Pachetul de semnatura electronica, contine:

✓    Certificat Digital Calificat AlfaSign.

✓    Dispozitiv criptografic de tip e-Token.

✓    Aplicatia de semnare TrustSigner – aplicatie software de semnare a documentelor electronice si marcare temporala.

Transport gratuit, in limita Km suplimentari.

35 € 56 € 79 €
2 Certificat digital calificat 29.90 € 55.90 € 77.90 €
3 Reînnoire online certificat digital calificat 29.90 € 55.90 € 77.90 €
4 DSCS eToken (dispozitiv criptografic) 23 €

 

Nr. Crt. Denumire serviciu Pret Unitar/Abonament
Număr mărci temporale incluse în abonament: 1000 3000 5000
1 Serviciu Time Stamp cu durată limitată în timp (12 luni) și număr limitat de mărci (1.000 – 5.000 mărci temporare). 30 € 108 € 150 €

 

  • Prețurile sunt exprimate în Euro și NU includ TVA.
  • Prețurile în Lei vor fi calculate la cursul BNR din ziua facturării.

Alege să beneficiezi de servicii profesionale, cu un înalt nivel de Securitate!
  
Contact:

Birou Operațiuni RNPM și Semnături electronice – Direcţia Registrul Național de Publicitate Mobiliară

Tel.:0724.816.192/0744.615.761
E-mail: semnatura@ccir.ro