Stimați colaboratori,

Având în vedere faptul că la, data de 15.05.2020, pe teritoriul României a fost declarată starea de alertă, pentru o perioadă de 30 de zile, vă facem cunoscut faptul că, potrivit dispozițiilor art. 5 alin. (3) din legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, sălile din cadrul CCIR Business Center nu se pot închiria la capacitate maximă.

Pentru mai multe detalii nu ezitați să ne contactați.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

CCIR Business Center vine în întâmpinarea antreprenorilor şi tuturor firmelor interesate să aibă sediul sau spaţii pentru birouri în Bucureşti. Destinaţia perfectă de business, CCIR Business Center deschide orizonturi pentru o zonă inovativă şi puternică a oraşului şi îndeplineşte cele mai înalte cerinţe ale unei locaţii de business, potrivită pentru o gamă largă de clienţi şi activităţi.

Cu atenţie la nevoile clienţilor şi la profilele lor variate, CCIR Business Center respectă cerinţele pieţei şi urmăreşte nevoile companiei tale. Datorită amplasării sale, Centrul oferă combinaţia perfectă între entuziasm şi ambianţă plăcută care va inspira angajaţii dumneavoastră să exceleze în fiecare zi.

Săli de conferinţe

Amfiteatrul Al. I. Cuza – 300 persoane
Amfiteatrul Al. I. Cuza partea I – 130 persoane
Amfiteatrul Al. I. Cuza partea II – 170 persoane
Amfiteatrul Al. I. Cuza foaier – 100 persoane
Amfiteatrul Al. I. Cuza foaier – catering – 100 persoane
Amfiteatrul Albastru – 100 persoane
Sala Aurel Ghibuțiu – 50-150 persoane

Sala Basarabia – 25-40 persoane
Sala Dobrogea – 20 persoane
Hol Expoziţii – 150 persoane

Sala Ştefan Teodorescu – 20 persoane

Se acordă reduceri la tarifele de închiriere pentru membrii Camerei de Comerţ şi Industrie a României şi pentru închirierea sălilor mai mult de trei zile consecutive sau pentru încheierea de contracte pe termen lung.

Formular de rezervare a sălilor.

 

 


Organizare evenimente

 

Tipurile de evenimente organizate includ:

  • Forumuri, conferinţe, congrese, seminarii, cursuri şi workshop-uri pe teme de afaceri;
  • Târguri naţionale şi internaţionale ale României şi participarea României la târguri şi expoziţii în străinatate sub pavilion naţional;
  • Prezentări de firmă, de produse şi de servicii;
  • Parteneriate şi întâlniri de afaceri.

Se asigură pachetul complet de servicii pentru organizarea de evenimente: închirieri locatie (vedeţi aici oferta de închiriere a sălilor din Sediul Camerei Naţionale), asistenţă tehnică, catering, traduceri, secretariat, rezervări cazare, asistenţă de specialitate.


Contact: