SEMINARUL “Impactul Incoterms 2010 asupra contractelor” oferă o imagine de ansamblu şi o interpretare complexă a noilor reguli Incoterms® 2010 şi impactul acestora asupra comerţului Internaţional, la nivel macro, precum şi în relaţiile comerciale dintre firme, la nivel microeconomic. Condiţiile de livrare INCOTERMS sunt recunoscute şi acceptate pe plan internaţional. Ele definesc obligaţiile, riscurile şi costurile suportate de cumpărător şi de vânzător, în derularea unei tranzacţii externe/interne. Seminarul va prezenta nu numai schimbările pe care le aduce INCOTERMS® 2010, dar va oferi participanţilor şi posibilitatea înţelegerii scopului, utilizării şi aplicării acestor reguli în practica comercială, cu impact asupra obligaţiilor, costurilor şi riscurilor pe care şi le asumă partenerii contractuali.
Grup Ţintă
Angajaţii care îşi desfăşoară activitatea în departamentele de export – import/vânzare – desfacere, marketing, juridic, financiar-contabil, transportatori, funcţionari/declaranţi vamali, asigurători, personal bancar din dept. de plăţi externe, garanţii, finanţarea comerţului şi din front office, etc.
Tematica seminarului
– pentru orice modalitate de transport: EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP
– pentru transportul maritim: FAS, FOB, CFR, CIF
Informaţiile vor fi prezentate în format POWER POINT şi transpuse într-un suport de curs tipărit.
Data de desfăşurare: 25 noiembrie 2015, intervalul orar 9.30 -17.00, sala Basarabia, etaj 3, tronson II, sediul Camerei Naţionale, bd. Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Bucureşti.
Lector: Gabriela Hârţescu, Director General, Institutul Bancar Român, Doctor în Economie – specializarea Finanţe. Doamna Gabriela Hârţescu este expert în comerţul internaţional, cu o experienţă de peste 15 ani în training şi consultanţă în acest domeniu. În această perioada a susţinut seminarii pentru specialiştii din bănci, instituţii financiare ne-bancare şi companii pe teme legate de: decontări externe, garanţii bancare în comerţul internaţional, surse alternative de finanţare a operaţiunilor de export-import, băncile şi operaţiunile bancare, etc. Gabriela a activat într-o companie importantă, la dept. de import-export şi a avut ocazia să studieze „pe viu” şi partea de activitate bancară din departamentele de profil.
Tarife de Participare: 320 RON + TVA/participant – 1 zi .
Important! Se acordă reducere 10 % pentru participarea a minim 3 persoane din cadrul aceleiaşi organizaţii.
Seminarul se organizează pentru o grupă minimă de 15 participanţi
Plata se face la casieria Camerei de Comerţ şi Industrie a României, tr. III, et. 4 sau prin bancă în contul CCIR – RO31 RZBR 0000 0600 0240 7957 deschis la Raiffeisen Bank SMB, Cod fiscal RO 2842250.
Pentru eventuale detalii la telefon 0213191885, Departamentul Relații cu Membri, e-mail: drm@ccir.ro.
Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite confirmările de participare în scris (formularul de participare completat) şi confirmarea plăţii (copia OP-ului), prin fax: 0213190156 sau e-mail: drm@ccir.ro, cel mai târziu până la data de 23 noiembrie 2015.