•  

    Newsletter-ul  e-Info Business cuprinde cele mai recente informaţii despre activitatea Camerei de Comerț și Industrie a României, a membrilor şi partenerilor săi. Newsletter-ul este trimis către membrii CCIR, membrii camerelor judetene, administrația publică și mass-media.

     

    EVENIMENTE

    Ești primul care află despre evenimentele Camerelor de Comerț și Industrie din România: conferințe, workshop-uri, forumuri, misiuni economice și târguri sau expoziții.

    DEZBATERI ȘI TEME DE INTERES

    Descoperi care sunt cele mai recente evenimente și acțiuni organizate, dezbaterile care au avut loc și concluziile de interes pentru tine și compania ta.

    PRODUSE ȘI SERVICII

    Ești la curent cu cele mai noi cataloage, certificate, avize, arhive și nu numai care îți pot îmbunătăți activitatea.

    OFERTE

    Vezi care sunt ofertele CCIR optimizate nevoilor tale în materie de organizare evenimente și închiriere spații de birouri, valabile exclusiv la CCIR Business Center.

     

  • Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Arad (www.ccia-arad.ro)

     

    Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură a judeţului Arad a organizat în perioada 6– 19 iunie 2017 următoarele:

     

    CURSURI

     

    1. Manager în activitatea de turism – cod COR 143908

    Nivel minim de studii: superioare

    Cursuri 1

    1. Arhivar – cod COR 441501

    Nivel minim de studii: medii

    Cursuri

    1. Inspector resurse umane – cod COR 333304

    Nivel minim de studii: medii

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi site-ul http://www.ccia-arad.ro/cursuri-2/

     

     

    TÂRGURI

     

    9-11 iunie 2017 – Tranport-AR

    Profil: expoziţie de camioane, salon auto, accesorii, servicii conexe

    Locaţie: Expo Arad

    Timp de trei zile, vizitatorii au avut ocazia să discute cu cei mai reprezentativi jucătorii din domeniul transporturilor, să admire mașinile luxoase, elegante ori sport din cadrul salonului auto. În cadrul expoziţiei s-a desfăşurat şi conferinţa Euload în cadrul căreia participanţii și-au exprimat preocuparea față de legislația care guvernează activitatea unei firme de transport. În ultima zi a evenimentului a avut loc Cupa Transport-Ar, concursul automobilistic de îndemânare care a adunat numeroși participanți și vizitatori.

    CONFERINŢE DE PRESĂ

     

    8 iunie 2017 – CCIA Arad a celebrat Ziua Mondială a Expozițiilor sub sloganul “Aradul, pe harta zonelor expoziționale importante”

    Ziua mondiala a expozitiilor 1

     

    În cadrul conferintei s-a făcut bilanțul semestrial al CCIA, care a arătat un trend pozitiv în ceea ce înseamnă activitatea expozițională desfășurată la Expo Arad. În primele șase luni ale anului, la cele cinci târguri organizate de CCIA au participat aproximativ 400 de expozanți și aproximativ 20.000 de vizitatori, cifre care depășesc media primului semestru din ultimii doi ani. În aceeași perioadă s-au desfășurat, pe lângă târgurile și expozițiile tradiționale ale CCIA Arad, și evenimente organizate de terți, expoziția Demo Metal Vest, organizată de Tehnic Media, ceea ce înseamnă că pavilionul expozițional din Arad a început să devină atractiv și pentru alți organizatori de târguri și expoziții din țară.

     

    ALTE EVENIMENTE

     

    14 iunie 2017 – CCIA Arad a participat în calitate de partener la conferinţa Business (r)Evolution, organizată de Doingbusiness.ro şi dedicată antreprenorilor, aducând în atenția acestora soluții de dezvoltare, digitalizare și de management performant.

    Business (r)Evolution

    Evenimente viitoare:

     

    21-24 iunie 2017 – Demo Metal Vest

    Eveniment dedicat specialiştilor din industria de prelucrare a maselor plastice

    Organizator: Tehnic Media

    Locaţie: Expo Arad

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi site-ul http://demoplast.ro/vest/

  • Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeş (www.cciaarges.ro)

    24.05.2017 – Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș  a participat la o intalnire cu experții români implicați în programul SME Instrument din Orizont  2020, la sediul Ministerului Cercetării și Inovării.

     

    30.05-01.06 2017 – Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș, prin Centrul Enterprise Europe Network, a participat la acțiunile derulate cu ocazia primirii Misiunii Economice „AUTOMOBILE” în parteneriat cu  Camera de Comerț și Industrie din regiunea Lorraine în colaborare cu Camerele de Comerț și Industrie din regiunile Bourgogne și Champagne–Ardenne, Camera de Comerț și Industrie Grand Est și ARIA din Germania.

     

    13.06.2017 –  Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș în parteneriat cu Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare pentru Ecologie Industrială, va organiza o  masă rotundă în cadrul proiectului “PROMOVAREA, IDENTIFICAREA ȘI REALIZAREA DE PARTENERIATE PENTRU TRANSFER DE CUNOȘTINȚE ÎN DOMENIUL ECOLOGIEI INDUSTRIALE”, proiect co-finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate, Axa Prioritară 1 – Cercetare, dezvoltare tehnologică și inovare (CDI) în sprijinul competitivității economice și dezvoltării afacerilor, Acțiunea 1.2.3. – Parteneriate pentru transfer de cunoștințe.

     

    14.06.2017 – Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș împreună cu Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM), organizează seminarul Protecția proprietății industriale la nivel național și european, eveniment organizat și cu sprijinul Universității din Pitești. În cadrul seminarului vor fi susținute teme privind importanța protecției proprietății industriale, cât și prezentările noutăților din domeniul protecției mărcilor și designului la nivel european.

  • Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud (www.cciabn.ro)

    Expo Bistrița Estival

     

    În perioada 7 – 11 iunie 2017, Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud organizează, la Sala Polivalentă Bistrița și intrarea în Parcul Municipal, târgul de bunuri de larg consum „Expo Bistrița Estival”. Expoziție consacrată cu vânzare, cu participare internațională, care se adresează publicului larg, evenimentul va cuprinde următoarele secțiuni expoziționale:

    1. Bunuri de larg consum: confecţii, tricotaje, încălţăminte şi articole de marochinărie; bijuterii şi accesorii, cadouri; decoraţiuni interioare şi exterioare, mic mobilier, articole de uz casnic, produse cosmetice, articole din mase plastice, diverse alte articole;
    2. Sweet, Bio & Beauty – produse naturiste, suplimente alimentare, produse de tratament, produse cosmetice și pachete de înfrumuseţare, dulciuri şi sucuri naturale, altele;

    III. Grădina – plante şi puieţi, arbuşti, obiecte decorative pentru grădină, mobilier de gradină, produse din domeniul agricol;

    1. Vacanţa – pachete turistice;
    2. Auto – autoturisme, autoutilitare, moto-velo, sport.
    3. Tradiţional – artizanat şi produse tradiţionale;

    VII. Alimentatie Publică.

     

     

  • Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila (www.cciabr.ro)

                                          

    În perioada 6 iunie – 6 august 2017, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila organizează:

    CURSURI AUTORIZATE  în conformitate cu O.U.G. nr. 129/2000 republicată:

    1. Curs de perfecționare pentru ocupația Cadru tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor” (cod COR 541902).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Acordarea asistenței tehnice de specialitate în situații critice,
    • Controlul modului de respectare a măsurilor de apărare împotriva incendiilor,
    • Elaborarea documentelor specifice activității de apărare împotriva incendiilor,
    • Instruirea salariaților în domeniul apărării împotriva incendiilor,
    • Monitorizarea activității de apărare împotriva incendiilor,
    • Organizarea activității de apărare împotriva incendiilor,
    • Planificarea activității de apărare împotriva incendiilor.

    Durata cursului: 136 ore.

     

    1. Curs de specializare pentru ocupația Inspector protecție civilă” (cod COR 121303).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Comunicarea interactivă
    • Coordonarea activității echipelor de lucru
    • Planificarea activităților proprii
    • Dezvoltarea profesională a membrilor echipelor
    • Coordonarea planificării activităților și măsurilor de protecție civilă
    • Elaborarea documentelor specifice
    • Consilierea conducerii instituției pe probleme de protecție civilă
    • Organizarea realizării măsurilor de protecție civilă
    • Monitorizarea realizării măsurilor de protecție civilă
    • Gestionarea bunurilor din patrimoniu

    Durata cursului: 136 ore

    1. Curs de specializare pentru ocupația Responsabil de mediu” (cod COR 325710).

    Competențele dobândite de absolvenți:

    • Gestionarea cerințelor legale de mediu;
    • Elaborarea programului de management de mediu;
    • Elaborarea programului de monitorizare a factorilor de mediu;
    • Monitorizarea factorilor de mediu;
    • Realizarea auditului intern;
    • Elaborarea programului de audit intern;
    • Supravegherea activității pentru prevenirea efectelor provocate de situațiile de urgență;
    • Raportarea activității de mediu;
    • Elaborarea documentației sistemului de management mediu;
    • Coordonarea programului de instruire a personalului;

    Durata cursului: 40 ore.

     

  • Camera de Comerț și Industrie  Braşov (www.ccibv.ro)

     

    1. Premiile Excelenței în Afaceri 2017    

     

    1

    Camera de Comerţ şi Industrie Braşov a organizat în 25 Mai 2017 cea de-a XII – a ediţie a manifestării Gala Premiile Excelenţei în Afaceri, eveniment care a celebrat elita mediului de afaceri brașovean, învingătorii în competiția economică desfășurată pe parcursul a peste 20 de ani.

    2
    ”Este unul dintre evenimentele importante prin care Camera de Comerț și Industrie Brașov îi premiază pe cei care merită din județ, nu că ar fi firme care nu merită, dar acestea care sunt premiate realizează cifre de afaceri importante, au un număr mare de angajați, fiind motorul economiei brașovene (…) reprezentând și motorul vieții noastre cotidiene pentru că mare parte din taxele achitate la regăsim în infrastructură, cultură, spitale” a declarant domnul Silviu Costea, Președintele CCI Brașov.

     

    La eveniment au fost prezenți și reprezentanți ai autorităților locale precum și parlamentari brașoveni.

    3
    ”Suntem alături de elita mediului de afaceri din județul Brașov, toți cei care în decursul ultimilor ani au adus contribuții deosebite atât la PIB-ul județului Brașov cât și la PIB-ul național. Sunt foarte importante și felicit pe această cale Camera de Comerț pentru faptul că se implică și crează un liant între mediul de afaceri și administrația publică”, Adrian Veștea-Președintele Consiliului Județean Brașov.

    4

    ”Felicitări Camerei de Comerț și Industrie pentru această organizare de excepție, pentru acești ani încare s-a implicat vizavi de acest eveniment, felicitări dumneavoastră pentru activitate (..) pentru succesul în afaceri” – Marian Rasaliu Prefect de Brașov

    5
    ”Felicitări pentru noul concept , felicitări celor care an de an reușesc să performeze și sunt un model pentru tinerii antreprenori (…) avem nevoie de exemple positive așa încât inițiativa Camerei de Comerț și Industrie Brașov de a recompensa acele companii care fac performanță în domeniil elor de activitate este o inițiativă benefică” – Deputat Roxana Mînzatu

    6
    ”Suntem onorați să fim alături de dumneavoastră, alături de Camera de Comerț și Industrie Brașov. Suntem (…) o firma cu sediul aici, de 16 ani suntem alături de brașoveni și vă mulțumim că suntem în seara aceasta alături de dumneavoastră” Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash & Carry – Partener Principal al evenimentului.

    7
    ”Eu am fost invitat aici nu numai pentru că sunt o persoană mondenă ci și pentru că sunt și un om care s-a născut, a invățat, a trăit 20 de ani în Brașov. Sunt onorat pentru invitație și sunt onorat pentru ceea ce se va întâmpla pe scenă.” Horia Brenciu

    8
    ”O recunoaștere a oamenilor din firma pe care o conduc, în sensul de a accentua faptul că fără capitalul uman dintr-o firmă nu poți să ai niciun success (…) mulțumesc invitației Camerei de Comerț și Industrie Brașov (…) mulțumesc pentru diploma de excelență (…) care este a oamenilor cu care lucrez, ei au primit premiul acesta. Vă mulțumesc mult” , Vasile Dinga, Director General Duvanbeck Logistik.

    9

    ”Sunt fericit să fiu alături de dumneavoastră și în mod deosebit să văd atât de multă lume cu care acum 20 de ani am început afacerile” – Dorin Crizbășan Director General Doripesco.

    10
    Mă bucur să fiu aici alături de dumneavăstră și îmi revine o misiune destul de grea: aceea de a-l reprezenta de domnul Ion Țiriac (…) și vă transmit mesajul Dumnealui: (…) țin în mod deosebit să felicit organizatorii pentru această inițiativă. Este un motiv de mândrie pentru mine că afacerile din orașul meu natal prosoeră și oamenii din spatele lor își dau interesul ca lucrurile să se miște în direcția corectă” – Mircea Varga CFO Ion Țiriac

    11

    ”Schimbarea bună pentru imaginea Camerei în noua strategie de deschidere către mediul de afaceri, practic oferim acest eveniment mediului de afaceri brașovean (…) are nevoie de un eveniment de socializare, de premiere, un eveniment monden până la urmă, care premiază constanța în afaceri (…) mi-a făcut o deeosbită plăcere să constat că mediul de afaceri brașovean devine din ce în ce mai unit și este bine să realizăm că împreună suntem mai puternici, să ne bucurăm unii de alții” – Cosmin Roșia-Micu Directorul General al CCI Brașov.

    La Gală au participat peste 400 de persoane, reprezentanți ai mediului de afaceri, invitați, reprezentanți ai autorităților locale  precum și mass-media.

    Momentele de premiere au fost urmate de momente artistice: prezentări de modă, cabaret și momente de muzică de opera și operetă.

     

    Activitati viitoare

    1. BROKERAJ EVENT PENTRU TEHNOLOGII VERZI

     12

    Asociația GREEN TECHNOLOGY INOVATIVE CLUSTER (GREETINC) şi ENTERPRISE EUROPE NETWORK, prin organizaţiile Camera de Comerţ şi Industrie Braşov şi Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca, organizează în ziua de 9 iunie 2017, cu începere de la ora 10.00, în Sala de Conferinţe a Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov,str. M. Kogălniceanu nr. 18-20, Braşov evenimentul  BROKERAGE EVENT PENTRU TEHNOLOGII VERZI

    Prezența IMM-urilor, clusterelor și a organizațiilor de cercetare sunt bine-venite, în vederea creării de consorții de valoare, capabile să concentreze idei individuale în cadrul propunerilor de proiecte inovative, cu aplicații în tehnologii verzi din domeniile ALIMENTAȚIE, COSMETICE și ENERGII REGENERABILE.
    Evenimentul este structurat în două părţi, după cum urmează:
    – Prezentări generale (clusterul inovativ GREETINC, Entreprise Europe Network, principalele programe-cadru europene de cooperare (H2020, Eurostars, Eureka, alte surse de finanţare).
    – Discuţii în cadrul grupurilor de lucru.
    Lista de subiecte care urmează a fi abordate în cadrul discuţiilor cuprinde următoarele teme:
    1. Obţinerea de extracte vegetale specifice din frunză de fag (Fagus sylvatica) pentru produse din medicina tradiţională
    2. Ingrediente active naturale din flori de fân, folosite în produse de igienă şi cosmetică
    3. Energie neconvenţională obţinută prin transformarea deşeurilor menajere prin procese tehnologice verzi
    4. Producerea de energie regenerabilă prin utilizarea nămolului din staţiile municipale de epurare
    5. Tehnici noi şi materiale avansate pentru extracţia de principii active din plante
    6. Extracte de principii active din plante invazive din flora spontană
    7. Aplicaţii potenţiale ale metaboliţilor bioactivi pentru îmbunătăţirea calităţii şi siguranţei alimentelor
    8. Utilizarea antioxidanţilor din plante şi a coloranţilor naturali în matrici lichide sau de acoperire a tabletelor din plante
    9. Folosirea subproduselor agro-alimentare pentru fabricarea pigmenţilor naturali cu rol de conservant sau colorant alimentar

     

    Agenda evenimentului este urmatoarea:
    09:30 – 10:00 Înscrierea participanţilor
    10:00 – 11:30 Prezentări generale
    (clusterul inovativ GREETINC, Entreprise Europe Network, principalele programe-cadru europene de cooperare (H2020, Eurostars, Eureka, alte surse de finanţare).
    11:30 – 13:00 Seria I – 6 idei de proiecte. Organizarea a 6 mese de discuţii în paralel.
    13:00 – 14:00 Pauză de prânz
    14:00 – 15:30 Seria II – 6 idei de proiecte. Organizarea a 6 mese de discuţii în paralel.
    15:30 – 16:00 Pauză de cafea
    16:00 – 17:30 Seria III – 6 idei de proiecte. Organizarea a 6 mese de discuţii în paralel.
    17:30 – 18:00 Concluzii brokerage event
    Persoane de contact: d-na Sorina Blejan si d-ra Ioana Moldovan

    e- mail: [email protected] si [email protected] .
    Companiile interesate de a participa la eveniment vor transmite  interesul/  idei de proiect pe care doresc să le prezinte, pentru a putea  fi incluse în programarea seriilor de lucru.
    2.     REUNIUNE CU PARLAMENTARII BRAȘOVENI
    Camera de Comerț și Industrie Brașov organizează la jumătatea lunii iunie 2017 o reuniune de lucru cu parlamentarii brașoveni.

    Pentru o cât mai bună organizare și în vederea atingerii scopului reuniunii, companiile brasovene vor transmite către Departmanetul Relații din  cadrul CCI Brașov problemele cu care  s-au  confruntat în activitatea lor precum și teme de discuții.

    Persoană de contact: d-na Luisa Paloș, e-mail: [email protected], telefon 0728/137727

     

    1. Maratonul DHL

    Pe 17 iunie 2017, la Poiana Brașov, are loc cea de-a opta ediție a Maratonului DHL Ștafeta Carpaților. Crosul copiilor este o competiție unde participarea este gratuită și se adresează celor mici, cu vârste între 5 şi 13 ani;

    Competiția se va desfăşura pe platoul de la Stâna Turistică şi va beneficia de arbitraj şi numere de concurs separate de restul maratonului, iar finaliștii vor fi premiați cu medalii. Pentru deliciul copiilor, o echipă de animatori va asigura distracția pe platoul de la Stâna Turistică, iar cei mici se pot întâlni cu  Albă ca Zăpada, Spiderman sau Mickey Mouse. După festivitatea de premiere, copiii se vor bucura de un spectacol inedit și un concert plin de energie la Stâna Turistică.

    Sute de participanți de toate vârstele s-au înscris deja și pe 17 iunie vor fi la linia de start! Evenimentul se bucură de susținerea și participarea marilor campioni Gabriela Szabo, Constantina Diță, Andreea Răducan, Monica Roșu, Miodrag Belodedici, dar și a multor persoane publice, precum Sonia Argint Ionescu, Carmen Brumă, Eli

    Parteneri strategici: Federaţia Română de Fotbal, Primăria Municipiului Braşov, Camera de Comerț şi Industrie Brașov.

    Toate detaliile legate de eveniment sunt disponibile pe site-ul www.maratondhl.ro.

    Despre Maratonul DHL Ștafeta Carpaților

    Maratonul DHL Ștafeta Carpaților este un eveniment aflat la a opta editțe, devenind unul dintre cele mai populare evenimente de acest gen din România, cu un număr de participanți în continuă creștere. Prima ediție a avut loc în 2005, iar de atunci Maratonul DHL Ștafeta Carpaților s-a impus ca un eveniment de notorietate, numărul alergătorilor fiind de peste 5,200, în timp ce mai mult de 420 de companii importante și-au aliniat echipe proprii la start. Maratonul DHL este considerat cel mai bun eveniment de acest gen, datorită elementelor specifice, precum: traseu, detalii de organizare, componenta de caritate și de promovare a sportului în rândul tinerilor. Fondurile strânse depășesc 112,000 euro și au fost donate de-a lungul timpului mai multor ONG-uri: Fundația Hospice Casa Speranței, Asociația Noi Orizonturi – Familia, Fundația Light Into Europe, Salvați Copiii România şi Comitetul Naţional Paralimpic.

    Informaţii suplimentare la  http://maratondhl.ro/

  • Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (www.ccib.ro)

    Evenimente organizate de Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti în perioada mai-iunie 2017

     

    Curs: Expert achizitii publice

    Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti, în parteneriat cu SC Omicron Consulting SRL Bucureşti, organizeaza in perioada 6-10 iunie 2017 cursul de perfecţionare pentru obţinerea Certificatului de absolvire pentru ocupaţia expert achiziţii publice (COR 214946). Evenimentul se va desfasura la sediul CCIB din str. Ion Ghica nr. 4, sector 3, etaj 2, camera 49.

    Cursul se adresează: specialiştilor din birourile/serviciile de achiziţii publice ale autorităţilor contractante/entităţilor contractante; specialiştilor din echipele de management de proiect, care implementează proiecte finanţate din fonduri europene şi SEE de la autorităţi contractante/entităţi contractante, operatori economici şi ONG-uri; specialiştilor de la firmele de consultanţă care doresc să preia serviciile externalizate ale autorităţilor contractante/entităţilor contractante; salariaţilor care doresc să realizeze o carieră în domeniul achiziţiilor publice.

    Pentru detalii si inscrieri, persoana de contact este dna. Ana Dulgheru, telefon 021.311.44.99, e-mail: [email protected]

     

    Open House Networking la Palatul Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti

    Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti organizează miercuri, 14 iunie 2017începând cu ora 11, Open House Networking – Secţiunea Servicii la Palatul Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (Str. Ion Ghica nr. 4, etaj 2, Sala de Consiliu).

    Manifestarea este a doua dintr-o serie de întâlniri periodice ale conducerii şi executivului Camerei bucureştene cu membrii CCIB, vizează o mai bună cunoaştere reciprocă şi constituie, totodată, un excelent prilej pentru a promova în randul membrilor evenimentele aflate în pregatire, ofertele speciale dedicate acestora, dar şi serviciile oferite de echipa noastră. De asemenea, membrii CCIB au posibilitatea de a transmite doleanţele şi problemele cu care se confruntă, urmand ca, în baza atribuţiilor legale, Camera bucureşteană să acţioneze în consecinţă la nivelul instituţiilor statului.

    Pentru informaţii suplimentare şi confirmarea participării, persoană de contact este d-na Olga Badea, telefon 0728 135 876, e-mail: [email protected].

     

    Misiune economică în Republica Coreea

    În perioada 19 – 27 iunie 2017, CCIB în colaborare cu Olimpic International Turism si cu sprijinul Ambasadei Romaniei în Republica Coreea organizează o misiune economica in această ţară, în oraşele Seoul si Busan. Evenimentul este legat şi de Targul International „Korean Import Goods Fair – IGF 2017”, la care firmele participante pot întâlni firme coreene importatoare.

    Informaţii suplimentare şi înscrieri: Mircea Toader, consilier al preşedintelui pentru relaţii internaţionale, tel: 0723144663/0725167894, e-mail: [email protected].

  • Camera de Comerț  și Industrie Cluj(www.ccicj.ro)

     

    1. Constanța Port Container Day, 8 iunie 2017, Grand Hotel Italia, Cluj-Napoca

     

     

    Evenimentul s-a bucurat de interesul a peste 130 de participanți și a oferit, în premieră, un prilej de întâlniri și discuții între posibili parteneri de afaceri din cele două importante zone economice, comunitatea portuară din Portul Constanța și producători, transportatori, firme din domeniul industriei și al logisticii din județul Cluj și întreaga regiune de nord-vest a României.

     

    foto 1

    Prima parte a evenimentului a fost dedicată prezentării Portului Constanța și facilităților de transport pe care le oferă, iar în cea de- a doua parte a avut loc o sesiune de întrebări și răspunsuri pe tema „Oportunități și provocări în transportul containerizat prin Portul Constanța”, cu implicarea SOCEP, CSCT, COSCO, ARKAS.

    foto 2

     

    1. ExpoTexStil, 14-18 iunie 2017, târg de îmbrăcăminte și încălțăminte organizat în cadrul centrului expozițional Expo Transilvania.

    În cadrul târgului au expus peste 40 de producători și comercianți din toată țara, oferind publicului o gamă diversificată de produse- textile, marochinărie, confecții din piele și blana, încălțăminte, accesorii, la prețuri pentru buzunarul fiecărui vizitator.

     foto 3                                                                                                      

    1. Misiune economice în Federația Rusă, la Moscova și Sankt Petersburg, 23 iunie- 02 iulie 2017

     

    O delegație de oameni de afaceri condusă de un reprezentant al Camerei de Comerț și Industrie Cluj va efectua în perioada menționată o deplasare în Federația Rusă având ca scop o mai bună cunoaștere a pieței și evaluarea oportunităților viitoare de extindere a relațiilor comerciale.

    foto 4

     

    1. ANTIQUE ART, Târg de antichități, 30 iunie -02 iulie 2017

    foto 5

     

    O nouă ediție a târgului de antichitati organizat la Expo Transilvania, într-un spațiu mai generos- pe măsura interesului de care s-au bucurat edițiile anterioare, menit să ofere posibilitatea participării unui număr și mai mare de colecționari și vizitatori.

    Vor fi expuse tablouri, colecții de ceasuri, mobilier, obiecte din porțelan și sticlărie, numismatică, bijuterii și podoabe, în cadrul unei expoziții cochete cu multe obiecte delicate și atractive.

     

     

     

  • Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța(www.ccina.ro)

     

    • Evenimente

     

    Conferința „Arbitrajul comercial intern și internațional. Actualitate și perspective, în contextul Noilor Reguli de procedură arbitrală”

    Curtea de Arbitraj Comercial și Maritim Constanța de pe lângă Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa, Centrul Enterprise Europe Network Constanţa și cu sprijinul Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, organizează, în data de 09.06.2017, Conferința „Arbitrajul comercial intern și internațional. Actualitate și perspective, în contextul Noilor Reguli de procedură arbitrală”, ce se va desfășura la Sala de Conferinţe a CCINA Constanța.

    Conferința se adresează arbitrilor, avocaților, consilierilor juridici.

    Dintre temele abordate menţionăm:

    • „Importanța arbitrajului pentru mediul de afaceri” – Prof. univ. dr. Ștefan Deaconu
    • „Metode de eficientizare a procedurii arbitrale în contextul Noilor Reguli de procedură arbitrală” – Conf. univ. dr. Bazil Oglindă
    • „Despre suplețe și modernitate în contextul Noilor Reguli de procedură arbitrală. Structură, tendințe, deziderate” – av. Sorina Olaru
    • „De ce arbitrajul rămâne opțiunea cea mai potrivită pentru soluționarea diferendelor în afaceri și cum Noile Reguli fac arbitrajul preferabil” – av. Florian Nițu
    • ” Arbitrabilitatea litigiilor izvorate din contracte administrative”  – dr. Anca-Jeanina Niță
    • „Particularitățile clauzei arbitrale în arbitrajul maritim”  – Prof. univ. dr. Gabriel Mihai

    Invitat special: Av. Marin Voicuarbitru Curtea de Arbitraj Comercial Internațional

    Informaţii suplimentare şi solicitarea formularului de înscriere la telefon: 0241 550960 sau e-mail: [email protected]; [email protected]. Persoane de contact: Ruxandra Serescu sau Corina Ürmösi.

     

    Festivitatea „BALUL OAMENILOR de AFACERI din Constanţa”          

    afis Balul oamenilor de afaceri 2017

    Camera de Comerţ Industrie Navigaţie şi Agricultură Constanţa (CCINA) organizează, în parteneriat cu JCI Constanţa (Junior Chamber International), festivitatea „BALUL OAMENILOR de AFACERI din Constanţa” – ediţia a III-a. Festivitatea va avea loc în ziua de vineri, 16 iunie a.c., începând cu ora 19.30, la Restaurantul Del Mar din Mamaia.

    În cadrul ediţiei din acest an a Balului vor fi premiaţi tinerii antreprenori din judeţul Constanţa, având în vedere că aceştia au o contribuţie importantă la creşterea economică a României. Aproape 450.000 de acţionari ai companiilor din România au mai puţin de 40 de ani, iar aceştia reprezintă  37% din numărul total de asociaţi din business-ul local, însă sunt unele judeţe, precum Cluj sau Iaşi, unde ponderea tinerilor depăşeste 40%.

    La festivitate sunt invitaţi să participe oameni de afaceri constănţeni, indiferent de vârstă, doamne, domnişoare şi domni, reprezentanţi din domeniile financiar, bancar şi juridic, sponsori, autorităţi locale, reprezentanţi ai Consulatelor străine la Constanţa, cât şi din mass-media locală.

    Pentru detalii suplimentare şi modalitatea de înscriere la Balul Oamenilor de Afaceri: tel. 0241-618475 sau 0241-549515 ori e-mail: [email protected].

     

    • Târguri şi expoziţii

    Târgul EXPOAGROUTIL

    afis expoagroutil 2017

     

    Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa, în parteneriat cu Direcţia pentru Agricultură a judeţului Constanţa, organizează, în perioada 8 – 11 iunie 2017, în parcarea centrului VIVO! Constanţa, cea de-a XXV-a ediţie a Târgului EXPOAGROUTIL, târg naţional, cu participare internaţionala în domeniul agriculturii.

    EXPOAGROUTIL va aduce în acelaşi loc producători, importatori şi comercianţi din diferite domenii: tractoare, combine şi echipament agricol, agenţi de fertilizare şi protecţia plantelor, produse agricole şi alimentare, maşini şi echipamente din industria alimentară, produse alimentare organice şi tradiţionale, vinuri, apicultură, finanţe şi asigurări (în special din domeniul agricol), care vor participa, de asemenea, şi la întâlniri de afaceri şi vânzări promoţionale.

     

     

    Expoziţia Electrică Demonstrativă

    afis EED 2017

    Euro Vial Lighting în parteneriat cu Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța organizează, în perioada 15 – 17 iunie 2017, cea de a VIII-a ediţie a Expoziției Electrice Demonstrative, ce se va desfãşura la Pavilionul Expozițional Mamaia.

    Expoziția Electrică Demonstrativă este evenimentul unde cei mai importanți furnizori de materiale electrice își prezintă portofoliul de produse și servicii din domeniul Echipamente Electrice și Aparataj Electric. Expoziția se adresează atât profesioniștilor din domeniu, cât și beneficiarilor finali. Segmente: Soluții complete de Design Interior; Casa inteligentă care iți învață obieceiurile; Stații de încărcare pentru mașinile electrice; Soluții Antiex și Navale; Auditor Energetic; Sisteme de protecție la foc; Soluții de degivrare și încălzire electrică pentru căminul tău.

     

     

    Salonul Nautic și Auto – TOMIS YACHT 2017

    afis Tomis Yacht 2017

     

    Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, organizează, în perioada 15 – 18 iunie 2017, în Portul Turistic Tomis Constanța, cea de a XX-a ediţie a Salonului Nautic și Auto – TOMIS YACHT 2017. Expoziția va reuni producători, importatori şi distribuitori de: Ambarcațiuni de agrement, sportive și de pescuit; Scule și accesorii pentru pescuit; Mobilier  camping, terase și  grădini de vară; Echipamente și accesorii pentru sport și timpul liber; Automobile și Companii de asigurãri și leasing. Programul de vizitare va fi în fiecare zi a evenimentului între orele 10:00 și 20:00.

     

    • Programe de formare

     

    Manager în activitatea de turism – 720 ore  (în derulare)

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

    Nr. participanţi: 24.

     

    Inspector / Referent Resurse Umane

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – minim liceu

     

    Inspector în domeniul Securităţii şi Sănătăţii în muncă – 80 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – minim liceu

     

    Curs de specialitate în domeniul gestionării deşeurilor – 3 zile

    Condiţii de acces – studii medii

     

    Manager proiect– 40 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

     

    Expert achiziţii publice – 40 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

     

    Relaţii şi înscrieri: Ludovic Fraico/Dumitra Brun/Carmen Grigor;

    Tel: 0241 619854/int.221/225; fax: 0241 619454, mobil: 0773 359916/ 0734 885017/ 0723 430256; E-mail: [email protected], sau la sediul CCINA din Bdul. Al.Lăpuşneanu, nr.185A, Birou 3, parter.

    • Alte acţiuni

    Reprezentanţii CCINA Constanţa din cadrul Biroului pentru Consultanţă şi Finanţări Proiecte vor asigura următoarele servicii specializate de consultanţă pentru accesarea de fonduri nerambursabile:

     

    Servicii gratuite:

    • Consultanţă gratuită pentru verificarea eligibilităţii aplicantului, a eligibilităţii cheltuielilor şi a calculării punctajului preliminar;
    • Consultanţă gratuită pentru optimizarea punctajului;

     

    Servicii specializate oferite contra – cost:

    • Consultanţă pentru scrierea şi depunerea aplicaţiei (plan de afaceri, SF, dosar administrative, etc.);
    • Asistenţă pentru semnarea contractului şi implementarea proiectului;
    • Consultanţă pentru realizarea achiziţiilor (dosare de achiziţii, identificare furnizori, etc.);
    • Asistenţă pentru asigurarea sustenabilităţii şi realizarea raportărilor periodice şi finale;
    • Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice şi a managementului de proiect.
  • Camera de Comerț și Industrie Maramureş (www.ccimm.ro)

     

    Informații privind activități organizate de  CCI Maramureș în perioada mai – iunie 2017

     

    11-12 mai – organizarea ediției a VII-a a Salonului Energii Regenerabile și Alternative și a ediției a XI-a a Salonului INVENTICA

    Organizarea cu această ocazie a sesiunilor de comunicări după cum urmează:

    11 mai

    • Finanțarea programelor în domeniul energiilor regenerabile și alternative
    • Prezentare proiect stație de biogaz – Oraș Seini
    • Lansare de carte –Prof. univ. dr. fiz. Constantin Marin Antohi
    • Aspecte generale privind protecţia invenţiilor la OSIM; protecţia prin brevet versus protecţia prin certificat de model de utilitate”

     

    12 mai

    • Energie electrică din sursă fotovoltaică cu sau fără legătură la rețeaua de distribuție
    • Soluții inovative de stocare a energiei cu sistemul Power Expert dezvoltat de EATON
    • Reducerea consumului de energie electrică la îndemâna fiecăruia
    • Soluții tehnice pentru sistem fotovoltaic; Iluminat stradal și industrial
    • Energii regenerabile la alt nivel
    • Procedeu de extragere a aurului și argintului din minereuri și subproduse miniere

     

    8-22 mai – organizarea cursului de Inspector/Referent resurse umane

    15-19 mai – organizarea a două cursuri în domeniul gestionării deșeurilor

    16 mai – organizarea în colaborare cu Administrația Județeană a Finanțelor Publice Maramureș a Cafenelei Oamenilor de Afaceri, în cadrul căreia au fost prezentate noutățile legislative cu incidență fiscală începând cu anul 2017.

    25 mai – la invitaţia Camerei de Comerţ și Industrie Maramureș, Excelenta Sa dl Marcin Wilczek,  ambasadorul Poloniei, a făcut o vizită la CCI Maramureș, legată de potenţialul de dezvoltare a relaţiilor economice și comerciale între Polonia și judeţul Maramureș.

    29-31 mai – organizarea cursurilor Tranziția de la ISO 9001:2008 la ISO 9001:2015 și de la ISO 14001:2005 la ISO 14001:2015

    29 mai – 20 iunie – organizarea cursului Inspector în Domeniul Securități și Sănătății În Muncă

    31 mai  – organizarea în colaborare cu Oficiul Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie Cluj, a Cafenelei Oamenilor de Afaceri în cadrul căreia au fost prezentate Programele cu finanţare de la bugetul de stat, precum și programul Start up Nation

    21 iunie  – organizarea cursului Noțiuni fundamentale de igienă Modul 1 – Servicii de producție, depozitare, transport și comercializare a alimentelor; inclusiv alimentație publica și a colectivităților

     

     

     

  • Camera de Comerț și Industrie Neamț (www.ccint.ro)

     

     

    Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ organizează cursuri de specializare în ocupaţiile:
    EVALUATOR COMPETENTE PROFESIONALE
    Cod COR 242405

    curs evaluator profesional (2)

    MANAGER RESURSE UMANE
    Cod COR 121207

    mru

    INSPECTOR IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA
    Cod COR 325723

    ssm

     

     

  • Camera de Comerț și Industrie Prahova (www.cciph.ro)

    Vizite ale unor delegatii economice si diplomatice straine

    Vizita la Mizil a delegatiei chineze conduse de Dl. Huang Jiazhong, Presedinte al CPPCC Yiyan (9 mai 2017)

    Camera de Comert si Industrie Prahova, reprezentata de Dl. Aurelian Gogulescu, Presedinte, a participat la sediul Primariei din Mizil, la o intalnire de lucru cu o delegatie din R.P. Chineza,  condusa de Dl. Huang Jiazhong, Presedinte al CPPCC Yiyang,

    Scopul vizitei in Romania al acestei delegatii a fost participarea la intalniri cu reprezentantii autoritatilor publice locale si judetene ale judetului Prahova, ai primariei din Mizil precum si ai Camerei de Comert si Industrie Prahova, in vederea implementarii Acordului de Infratire intre orasele Mizil si Yiyang.

    Vizita Dlui. Charles CROCKER, Director General al Camerei de Comert Romano – Britanice (12 mai 2017)

    Camera de Comert si Industrie Prahova a primit vizita la sediul sau a Dlui. Charles Crocker, Director General al Camerei de Comert Romano – Britanice, care a fost insotit de Dl. Keith Adams, Consultant Comert International in cadrul Echipei de Conturi Strategice a Departamentului pentru Comert International al Marii Britanii.

    Cu acest prilej, Dl. Aurelian Gogulescu, Presedintele CCI Prahova a exprimat deplinul interes in stabilirea si incurajarea relatiilor de cooperare pe relatia Marea Britanie, cu atat mai mult in contextul politico – economic actual, in care perpetuarea unor parteneriate post-Brexit este esentiala.

    Din discutiile purtate, au fost identificate noi domenii de interes, printre care industria producatoare de mobilier din lemn, ambalaje din hartie si carton, vin/vinificatie, etc.

    Vizita la Ploiesti a E.S. Dl. Andrei GRINKEVICH, Ambasadorul Republicii Belarus in Romania (17 mai 2017)

    Vizita la Ploiesti a E.S. Dl. Andrei Grinkevich, Ambasadorul Republicii Belarus in Romania  a avut ca scop cunoasterea mai aprofundata a profilului socio-economic, educational si cultural al Judetului Prahova si  identificarea unor oportunitati de colaborare bilaterala la nivel administrativ, institutional si economic.

    Vizita a cuprins o intalnire de lucru la sediul Palatului Administrativ, cu reprezentantii administratiei locale si judetene, precum si o intalnire de lucru la sediul CCI Prahova, la care au participat reprezentantii a 11 companii prahovene interesate sa-si dezvolte afacerea cu parteneri bielorusi. Amfitrionul acestei vizite a fost Presedintele CCI Prahova – Dl. Aurelian Gogulescu.

     

     

    Vizita delegatiei din R.P. Chineza condusa de Dl. WU RUICHENG, Director General al Comitetului de Afaceri Externe din cadrul Comitetului Provincial al CPPCC Guangdong, Vicepresedinte al Asociatiei pentru Diplomatie Publica Guangdong (18 mai 2017)

    Camera de Comert si Industrie Prahova a primit, la sediul CCIR din Bucuresti, vizita unei delegatii din R.P. Chineza condusa de Dl. Wu Ruicheng, Director General al Comitetului de Afaceri Externe din cadrul Comitetului Provincial al CPPCC Guangdong, Vicepresedinte al Asociatiei pentru Diplomatie Publica Guangdong. Amfitrion al acestei vizite a fost Presedintele CCI Prahova – Dl. Aurelian Gogulescu.

    Cu acest prilej a avut loc ceremonia oficiala de semnare a Acordului de Cooperare intre Camera de Comert si Industrie Prahova si Asociatia pentru Diplomatie Publica Guangdong.

    Vizita delegatiei Economic & Information Technology Commission, Provincia Guangdong (22 mai 2017)

    La invitatia Camerei de Comert si Industrie Prahova, o delegatie chineza reprezentand Comisia Economica& Tehnologia Informatiei a Provinciei Guangdong, a efectuat o vizita de lucru la sediul CCI Prahova.

    Oaspetii chinezi au fost foarte interesati de posibilitatea de a importa vin din judetul Prahova precum si de oportunitatile oferite de parcurile industriale.

     

     

    Seminarii, Conferinte, Evenimente de promovare diverse

     

    Evenimentul de prezentare aniversar al firmei Tehnoinstrument  « 20 ANI – Parteneriatele inteligente – Cheia performantei in business » (25 mai 2017)

    Evenimentul care a  marcat  20 ani de activitate si prezenta de succes pe piata romaneasca de echipamente profesionale a firmei Tehnoinstrument,  a reuni un numar de 50 persoane – clienti si parteneri ai firmei, cat si companii care, cu aceasta ocazie au putut cunoaste evolutia si performantele firmei aniversate.

     

     

    Manifestari expozitionale

     

    Targul de Job-uri (11 mai 2017)

    Actiunea, organizata in parteneriat cu Universitatea Petrol Gaze din Ploiesti si cu Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova, a reunit 32 firme din judetele Prahova,  Ilfov si din Municipiul  Bucuresti, care au oferit un numar de 700 locuri de munca in domeniile : petrol si gaze, mecanic, automatizare, domeniul economic si financiar-bancar, constructii-instalatii, IT,  turism. Totodata, vor fi disponibile si numeroase pozitii de internship platit. Totodata, au fost disponibile si numeroase pozitii de internship platit.

     

     

    Complex de manifestari expozitionale in cadrul (19 – 21 mai 2017)

    In cadrul evenimentelor prilejuite de Zilele Orasului Ploiesti,  Camera de Comert si Industrie Prahova a  organizat in Centrul Civic – zona pietonala,  trei manifestari expozitionale :

    Expozitia de automobile PRAHOVA AUTO-MOTO-VELO

    Expozitia de amenajari exterioare, materiale de constructii, gradinarit si peisagistica AMBIANTA – RAFINAMENT-STIL

    Targul de  MESTESUGURI SI PRODUSE TRADITIONALE ROMANESTI – alimentare si nealimentare

    Cele trei manifestari expozitionale au reunit 56 firme si producatori particulari, care au expus o gama larga si atractiva de produse, care au atras in cele trei zile cca. 15 mii de vizitatori.

     

    Cursuri de formare si perfectionare profesionala

    In  perioada 8 – 25 mai 2017, CCI Prahova a  organizat un numar de 3 cursuri din portofoliul propriu,  la care au participat 35 cursanti.

    Tematica programelor de formare profesionala: Arhivar, Vânzător (2 serii).

     

    Actiuni realizate in cadrul  proiectelor

     

    Organizarea impreuna cu Centrul Europe Direct Ploiesti, gazduit de Camera de Comert si Industrie Prahova  a unui complex de evenimente dedicate aniversarii a 10 ani de la intrarea Romaniei in Uniunea Europeana (9 – 10 mai 2017)

    “EUROPA CETATENILOR SAI”- prezentare, dezbatere concurs pe teme europene pentru elevi si studenti (la sediul CCI Prahova)

    “PROIECTE CULTURALE EUROPENE”- workshop realizat impreuna cu reprezentantii institutiilor de cultura din Ploiesti care prezinta proiectele culturale europene desfasurate in ultimii10 ani (la sediul CCI Prahova)

    “EDUCATIE si DEZVOLTARE SUSTENABILA  UE 28” – eveniment stiintific, educativ si cultural (la sediul Universitatii Petrol-Gaze Ploiesti)

     

    ACTIUNI VIITOARE, 29 mai – 30 iunie 2017

     

    Misiuni economice si vizite de lucru

     

     

    Vizita de lucru in Republica Moldova (7 – 9 iunie 2017)

    Camera de Comert si Industrie Prahova organizeaza, in perioada 7 – 9 iunie 2017, o vizita de lucru in Republica Moldova, in vederea participarii la  Forumul Investițional Internațional „Investiții și oportunități de colaborare”, organizat in municipiul Balti, de catre Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, cu sprijinul Guvernului Republicii Moldova, Primăriei Municipiului Bălţi, consiliilor raionale din nordul ţării şi proiectului Enterprise Europe Network.

     

    Misiune Econimica in R.P. Chineza (13 – 23 iunie 2017)

    Camera de  Comert si Industrie Prahova organizeaza  in perioada 13-23 iunie 2017 o Misiune Economica in China, la  Harbin – Provincia Heilongjiang, Beijing si Shanghai. Programul deplasarii cuprinde participarea la cea de-a 28-a editie a Targului International pentru Comert si Cooperare Economica de la Harbin, si intalniri organizate in Beijing si Shanghai in functie de domeniile de activitate si sectoarele de interes ale companiilor participante in cadrul delegatiei.

     

    Cursuri de formare si perfectionare profesionala

    Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene: 29.05 – 12.06.2017

    Seminar: Fişa de post şi evaluarea personalului: 30- 31.05.2017

    Inspector/referent resurse umane: 7.06 – 30.06.2017

    Adaptarea vânzării la stilul clientului: 8.06.2017

    Expert achiziţii publice: 12.06 – 23.06.2017

    Formator de formatori: 14.06 – 06.07.2017

    Responsabil gestionare deşeuri : 27.06 – 28.06.2017

    Limba engleza:  în funcţie de înscrieri

    Vânzător: în funcţie de înscrieri

     

    Actiuni realizate in cadrul  proiectelor

    Organizarea ca partener Europe Enterprise Network al Camerei de Comert si Industrie Grand Est – Franta, a misiunii economice in domeniul automotive, in Romania.

    Vizita are ca scop promovarea relatiilor bilaterale Romania – Franta in domenii de activitate specifice domeniului industriei auto, de la conceptie, proiectare, productie, distributie, mentenanta, promovare si servicii conexe.( 30-31 mai 2017)

     

    Participarea la intalnirea de lucru a proiectului ERASMUS-WOBUVET la CCI Ferme Italia si prezentarea sistemului educational VET din Romania (7-10 iunie 2017)

     

    Participarea la intalnirea coordonatorilor Centrelor Europe Direct pentru sarbatorirea a 10 ani de la intrarea Romaniei si Bulgariei in UE, organizata de Reprezentanta Comisiei Europene la Bucuresti si Sofia (19- 22 iunie 2017)

     

    Organizarea la CCI Varna,Bulgaria a unei vizite de studiu si schimb de experienta intre cele 4 Centre Europe Direct de la Camerele de Comert si Industrie din Romania (29 iunie-2 iulie 2017)

     

    Cursuri de formare si perfectionare profesionala

     

    Adaptarea vânzării la stilul clientului: 8.06.2017

    Limba engleza:  în funcţie de înscrieri

    Vânzător: în funcţie de înscrieri

  • Camera de Comerț Industrie și Agricultură Timiș(www.cciat.ro)

     

    Firmele membre CCIAT invitate la o megaexpoziție pentru comerț

    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș organizează pentru firmele membre, în perioada 31 mai – 2 iunie 2017, o misiune economică în Ungaria, de vizitare a Târgului Internaţional CHINA SMART EXPO Budapesta 2017.

    De mai bine de 5 ani, China Smart Expo Budapest este unul din cele mai mari evenimente din Europa Centrala și de Est. La eveniment vor fi prezente peste 600 de companii aprobate de Ministerul Comerțului din China care deţin licenţe de export către UE.

    Principalele categorii de produse sunt din domeniile: IT și electronică, industria agro-alimentară, construcţii, industria auto, construcții de mașini, imobiliare, textile, industria chimică, industria mobilei, echipamente și articole de uz casnic, energie din surse regenerabile.

    În cadrul misiunii economice, organizatorii oferă companiilor interesate de importul de produse din China o serie de facilităţi constând în gratuitate pentru cazare, transport cu autocarul, intrarea în expoziție, sală de negociere, translatori pentru limba engleză și chineză (la solicitare, cu rezervare în prealabil). Conform graficului propus de organizatori, fiecare firmă membră a CCIAT va participa la minim 2 întâlniri „B2B” cu expozanți chinezi.

    China HomeLife Show 2017

     

    În perioada 5 – 8 iunie 2017, o delegație de oameni de afaceri timișeni va participa la o misiune economică organizată de Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş și Camera de Comerţ și Industrie Varșovia (Polonia), cu ocazia unei noi ediții a China HomeLife Show.

    China HomeLife Show – lider mondial al expoziţiilor de produse fabricate în China se organizează în fiecare an în nouă ţări ale lumii și atrage anual peste 6000 de producători din China şi peste 80.000 de cumpărători din pieţele emergente.

    La evenimentul de anul acesta de la Varșovia vor fi prezente peste 1000 de firme din China  ale căror domenii de activitate acoperă o gamă variată de produse și servicii.

    Prin programul „Hosted Buyers”, firmele timișene beneficiază de o serie de gratuități și vor putea participa la întâlniri B2B prestabilite.

    CCIAT lansează noi serii de cursuri

    Camera de Comerţ, Industrie și Agricultură Timiş prin Direcția Formare și Perfecționare Profesională pregătește pentru perioada mai-iunie 2017 următoarele serii de cursuri:

    • Responsabil de mediu  
    • Manager de proiect
    • Formator
    • Curs utilizare SEAP
    • Agent imobiliar
    • Auditor intern al sistemului de management al calităţii
    • Control intern/managerial la nivelul entităților publice.

    Cursurile sunt autorizate de Autoritatea Națională pentru Calificări iar certificatele obținute la absolvire au recunoaștere națională și internațională și sunt emise de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației.