•  

    Newsletter-ul  e-Info Business cuprinde cele mai recente informaţii despre activitatea Camerei de Comerț și Industrie a României, a membrilor şi partenerilor săi. Newsletter-ul este trimis către membrii CCIR, membrii camerelor judetene, administrația publică și mass-media.

     

    EVENIMENTE

    Ești primul care află despre evenimentele Camerelor de Comerț și Industrie din România: conferințe, workshop-uri, forumuri, misiuni economice și târguri sau expoziții.

    DEZBATERI ȘI TEME DE INTERES

    Descoperi care sunt cele mai recente evenimente și acțiuni organizate, dezbaterile care au avut loc și concluziile de interes pentru tine și compania ta.

    PRODUSE ȘI SERVICII

    Ești la curent cu cele mai noi cataloage, certificate, avize, arhive și nu numai care îți pot îmbunătăți activitatea.

    OFERTE

    Vezi care sunt ofertele CCIR optimizate nevoilor tale în materie de organizare evenimente și închiriere spații de birouri, valabile exclusiv la CCIR Business Center.

  • Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură a judeţului Arad(www.ccia-arad.ro)
       

    În perioada august – octombrie 2017 Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură a judeţului Arad va organiza următoarele:

     

    CURSURI

     

    1. Manager în activitatea de turism – cod COR 143908

    Nivel minim de studii: superioare

    Perioada: martie – septembrie 2017

    activitateadeturism

     

     

     

     

     

     

     

    1. Inspector resurse umane – cod COR 333304

    Nivel minim de studii: medii

    Perioada: august

    Cursuri 1

     

     

     

     

     

     

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi site-ul http://www.ccia-arad.ro/cursuri-2/

    TÂRGURI

    Agromalim

     

     

     

     

    7-10 septembrie 2017 – Agromalim

    Târg internaţional de agricultură, industrie alimentară şi ambalaje; demonstarţii în camp, prelucrarea solului şi semănat, expoziţie de animale

    Locaţie: Expo Arad

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi site-ul sau pagina de facebook

    Vicii&Delicii

     

     

     

     

    7-8 octombrie 2017 – Vicii & Delicii

    Salon de vinuri şi gastronomie

    Locaţie: Expo Arad

     

     

     

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi  site-ul evenimentului sau pagina de facebook.

     

    Topul Firmelor – gala mediului de afaceri arădean

    Data: octombrie

  • Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud(www.cciabn.ro)
       

    ACTIUNI VIITOARE, 17 – 31 iulie 2017

    In data de 26 iulie 2017,  va avea loc la  sub patronajul Camerei de Comert si Industrie Bistrita-Nasaud si a Institutiei Prefectului, în cadrul actiunilor de sprijinire a dezvoltarii si consolidarii mediului de afaceri local, o întalnire a principalilor angajatori din judet pe probleme privind forta de munca.

     

  • Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila (www.cciabr.ro)
       

                                        

    În perioada 3 iulie – 3 septembrie 2017, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila organizează:

    CURSURI AUTORIZATE  în conformitate cu O.U.G. nr. 129/2000 republicată:

    1. Curs de perfecționare pentru ocupația Cadru tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor” (cod COR 541902).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Acordarea asistenței tehnice de specialitate în situații critice,
    • Controlul modului de respectare a măsurilor de apărare împotriva incendiilor,
    • Elaborarea documentelor specifice activității de apărare împotriva incendiilor,
    • Instruirea salariaților în domeniul apărării împotriva incendiilor,
    • Monitorizarea activității de apărare împotriva incendiilor,
    • Organizarea activității de apărare împotriva incendiilor,
    • Planificarea activității de apărare împotriva incendiilor.

    Durata cursului: 136 ore.

     

    1. Curs de specializare pentru ocupația Inspector protecție civilă” (cod COR 121303).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Comunicarea interactivă
    • Coordonarea activității echipelor de lucru
    • Planificarea activităților proprii
    • Dezvoltarea profesională a membrilor echipelor
    • Coordonarea planificării activităților și măsurilor de protecție civilă
    • Elaborarea documentelor specifice
    • Consilierea conducerii instituției pe probleme de protecție civilă
    • Organizarea realizării măsurilor de protecție civilă
    • Monitorizarea realizării măsurilor de protecție civilă
    • Gestionarea bunurilor din patrimoniu

    Durata cursului: 136 ore

    1. Curs de specializare pentru ocupația Responsabil de mediu” (cod COR 325710).

    Competențele dobândite de absolvenți:

    • Gestionarea cerințelor legale de mediu;
    • Elaborarea programului de management de mediu;
    • Elaborarea programului de monitorizare a factorilor de mediu;
    • Monitorizarea factorilor de mediu;
    • Realizarea auditului intern;
    • Elaborarea programului de audit intern;
    • Supravegherea activității pentru prevenirea efectelor provocate de situațiile de urgență;
    • Raportarea activității de mediu;
    • Elaborarea documentației sistemului de management mediu;
    • Coordonarea programului de instruire a personalului;

    Durata cursului: 40 ore.

     

    1. Curs de specializare pentru ocupația Manager proiect” (cod COR 242101).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Stabilirea scopului proiectului;
    • Stabilirea cerinţelor de management integrat al proiectului;
    • Planificarea activităţilor şi jaloanelor proiectului;
    • Gestiunea utilizării costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiect;
    • Realizarea procedurilor de achiziţii pentru proiect;
    • Managementul riscurilor;
    • Managementul echipei de proiect;
    • Managementul comunicării în cadrul proiectului;
    • Managementul calităţii proiectului.

    Durata cursului: 40 ore.

     

    1. Curs de specializare pentru ocupația Inspector în domeniul securității și sănătății în muncă” (cod COR 325723).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Organizarea activității de protecția muncii;
    • Asigurarea semnalizării de securitate și sănătate în muncă;
    • Instruirea personalului pe probleme de securitate și sănătate în muncă;
    • Prevenirea accidentelor de muncă și menținerea stării de sănătate a personalului;
    • Asigurarea echipamentului individual de protecție/lucru;
    • Investigarea cauzelor producerii accidentelor de muncă și a îmbolnăvirilor;
    • Monitorizarea activității de protecție a muncii;
    • Coordonarea activităților de intervenție în cazuri de necesitate.

    Durata cursului: 80 ore.

     

    1. Curs de specializare pentru ocupația Inspector/ referent resurse umane” (cod COR 333304).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Întocmirea documentelor de evidență a personalului;
    • Gestionarea documentelor de evidență a personalului;
    • Organizarea recrutării personalului;
    • Întocmirea registrului general de evidență a salariaților;
    • Întocmirea statului de plată pentru personalul angajat;
    • Administrarea bazei de date de evidență a personalului.

    Durata cursului: 40 ore

     

    1. Curs de specializare pentru ocupația Evaluator proiecte” (cod COR 241263).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Pregătirea personală pentru evaluare;
    • Organizarea procesului de evaluare;
    • Evaluarea propunerii de proiect;
    • Validarea evaluării;
    • Acordarea de asistenţă tehnică pentru selecţia de proiecte.

    Durata cursului: 40 ore.

                                      

     

  • Camera de Comerț  și Industrie Brașov (www.ccibv.ro)

     

    Activitati  TRECUTE

    1. Biroul Unic din cadrul CCI Brașov

    Începând cu data de 20 iulie 2017,  în prima și a treia zi de joi a fiecărei luni, profesioniștii  pot obține gratuit toate informațiile referitoare la avizele autorizațiile necesare funcționării în legalitate a firmelor, într-un singur loc: BIROUL UNIC din cadrul CCI Brașov

    Consultanța, asistența și informațiile primare vor fi oferite de către reprezentanții:

    – ISU – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ”Țara Bârsei” Brașov
    – DSP – Direcția de Sănătate Publică a Județului Brașov
    – DSVSA – Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor a Județului Brașov
    – ITM – Inspectoratul Teritorial de Muncă al Județului Brașov
    – APM – Agenţia pentru Protecţia Mediului Brașov
    – OPC – Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Brașov
    – Primăria Municipiului Brașov – Biroul Autorizare Desfășurare Activități Comerciale

     

    1. Cursul: Inițiere în fotografia digitală

    Cursul se adresează persoanelor care doresc să cunoască mai bine tehnica fotografiei digitale în scopul realizării unor fotografii de calitate. Cursul va cuprinde 3 sesiuni, are un puternic caracter practic și va include inclusiv fotografiere pe teren.

    Din tematica cursului:

    Notiuni generale de fotografie si tehnica fotografica

    • Aparatura foto. Elementele de baza;
      • Tipuri de aparate de fotografiat digitale

    Tipuri de fotografie. Tehnici specifice, setari
    •  Fotografia de portret (fotografia de familie );
    •  Fotografia de calatorie;
    •  Fotografia de eveniment;
    •  Alte tipuri de fotografie;
    •  Sesiune foto, in centrul istoric al Brasovului: La finalul sesiunii, cursantii vor prezenta propriile fotografii realizate, ce vor fi analizate in cadrul cursului.

    La finalul cursului, participantii vor avea o intelegere clara asupra tehnicii fotografiei digitale, vor intelege functionarea si reglajele aparatelor foto digitale astfel incat sa poata realiza fotografii digitale de calitate.

    Cursul se desfășoară în perioada 24-28 iulie 2017, la sediul CCI Brasov.

    ACTIVITATII VIITOARE

    1. Târgul Lumea Copiilor

     

    Camera de Comerţ și Industrie Brașov  în colaborare cu Internaţional Trade & Logistic Center SA Brașov organizează în perioada 14-17 septembrie 2017 prima ediție a târgului specializat ”Lumea Copiilor”.

     

    Din tematica Târgului amintim: puericultură, puericulturaă mică,  scaune auto, premergătoare, centre de joacă, leagăne, biciclete, triciclete , articole vestimentare pentru gravide ; igienă si cosmetice pentru mamici si copii ; imbrăcăminte, incălţăminte, accesorii pentru copii ; jocuri si jucării ; mobilier si decoratiuni pentru camera copilului ; alimente, medicamente, vitamine, suplimente nutritive ; cărţi, reviste şi muzică pentru copii ; gradiniţe, after-school ; cultură, artă, sport, teatre si cluburi sportive pentru copii ; servicii pentru copii si părinţi (agenţii baby-sitting, servicii entertainment, asigurări medicale, asigurări de studii, servicii bancare etc.), banci de celule stem, tabere pentru copii, birotica si papetarie, dulciuri pentru copii, educatie, cadouri tematice

     

  • Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța(www.ccina.ro)

     

    • Programe de formare

     

    Manager în activitatea de turism – 720 ore  (în derulare)

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

    Nr. participanţi: 24.

     

    Inspector / Referent Resurse Umane

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – minim liceu

     

    Inspector în domeniul Securităţii şi Sănătăţii în muncă – 80 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – minim liceu

     

    Curs de specialitate în domeniul gestionării deşeurilor – 3 zile

    Condiţii de acces – studii medii

     

    Manager proiect– 40 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

     

    Expert achiziţii publice – 40 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

     

    Relaţii şi înscrieri: Ludovic Fraico/Dumitra Brun/Carmen Grigor;

    Tel: 0241 619854/int.221/225; fax: 0241 619454, mobil: 0773 359916/ 0734 885017/ 0723 430256; E-mail: dru@ccina.ro, sau la sediul CCINA din Bdul. Al.Lăpuşneanu, nr.185A, Birou 3, parter.

    • Alte acţiuni

    Reprezentanţii CCINA Constanţa din cadrul Biroului pentru Consultanţă şi Finanţări Proiecte vor asigura următoarele servicii specializate de consultanţă pentru accesarea de fonduri nerambursabile:

     

    Servicii gratuite:

    • Consultanţă gratuită pentru verificarea eligibilităţii aplicantului, a eligibilităţii cheltuielilor şi a calculării punctajului preliminar;
    • Consultanţă gratuită pentru optimizarea punctajului;

     

    Servicii specializate oferite contra – cost:

    • Consultanţă pentru scrierea şi depunerea aplicaţiei (plan de afaceri, SF, dosar administrative, etc.);
    • Asistenţă pentru semnarea contractului şi implementarea proiectului;
    • Consultanţă pentru realizarea achiziţiilor (dosare de achiziţii, identificare furnizori, etc.);
    • Asistenţă pentru asigurarea sustenabilităţii şi realizarea raportărilor periodice şi finale;
    • Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice şi a managementului de proiect.
  • Camera de Comerț și Industrie Neamț (www.ccint.ro)

     

    Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ organizează cursuri de specializare în ocupaţiile:
    AGENT DE TURISM GHID
    Cod COR 511331

    curs evaluator profesional (2)

    MANAGER RESURSE UMANE
    Cod COR 121207

    curs evaluator profesional (2)

    INSPECTOR IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA
    Cod COR 325723

    mru

     

    Proiect MOBILITAS 7

    CCI Neamț este partener în proiectul MOBILITAS  7 (februarie 2016- ianuarie 2018) alături de alături de MateraHUB din Italia – Solicitant, Dun Laoghaire Rathdown County Entreprise Board – Irlanda, Fundacio Centro Europeo de Empresas e Innovacion de Albacete – Spania, Bildung und projekt Netzwerk GMBH(BUPNET)- Germania  Scholten Consultancy- Olanda, Rinova UK si Camera de Comert Italiana din Lyon, Franta.

    Erasmus pentru tinerii antreprenori este un program de schimb transfrontalier care oferă antreprenorilor noi sau aspiranţi şansa de a învăţa de la antreprenorii cu experienţă care conduc mici companii în alte ţări participante.

    Pentru detalii suplimentare va rugam sa accesati site-ul http://erasmusforentrepreneurs.eu sau sa ne contactati pe mail la adresa erasmus@ccint.ro .

     

    Proiect MOBILITAS 2021 SGA 1 (februarie 2017- ianuarie 2019)

    CCI Neamț este partener în proiectul MOBILITAS 2021 SGA 1 alături de MateraHUB din Italia – Solicitant si de alte opt organizatii din tari precum Germania, Franta, UK, Danemarca, Polonia, Belgia si Olanda. Erasmus pentru tinerii antreprenori este un program de schimb transfrontalier care oferă antreprenorilor noi sau aspiranţi şansa de a învăţa de la antreprenorii cu experienţă care conduc mici companii în alte ţări participante. Schimbul de experienţă are loc în cadrul unui stagiu cu antreprenorul cu experienţă, ceea ce permite antreprenorului nou să dobândească abilităţile necesare conducerii unei mici firme.

    In luna martie Camera de Comert si Industrie Neamt va participa la Networking Meeting of Erasmus For Young Entrepreneurs.

    Poti participa la program în calitate de antreprenor nou dacă:

    • Ai intenţia fermă de a demara o afacere în baza unui plan de afaceri viabil;
    • Ai început propria afacere în ultimii 3 ani.
    • Compania sau activitatea ta (viitoare) poate fi în orice sector şi nu există limită de vârstă.

    Totuşi, trebuie:

    • Să fii rezident permanent al uneia dintre ţările participante;
    • Să ai un proiect concret sau o idee de afaceri concretă, reflectate într-un plan de afaceri;
    • Să fii motivat şi să te angajezi să colaborezi pe durata stagiului cu antreprenorul cu experienţă din cealaltă ţară participantă;
    • Să fii pregătit să contribui la dezvoltarea afacerii antreprenorului gazdă şi să îţi pui la dispoziţie abilităţile şi competenţele;
    • Să fii pregătit să completezi fondurile programului la nevoie pentru a acoperi costurile schimbului în străinătate.

    Poti participa la program în calitate de antreprenor gazdă dacă:

    • Eşti rezident permanent al uneia dintre ţările participante;
    • Eşti proprietarul-managerul unei întreprinderi mici sau mijlociiSAU o persoană direct implicată în antreprenoriat la nivelul consiliului de conducere al IMM-ului;
    • Ai condus o companie timp de mai mulţi ani;
    • Eşti dispus să împărtăşeşti cunoştinţele şi experienţa pe care le ai cu un antreprenor nou şi să acţionezi ca un mentor.

    In perioada de derulare a proiectului  avem diponibile 28  schimburi de experienta  pentru tineri antreprenori si 10 schimburi de experienta pentru 10 antreprenori gazda din Romania care doresc sa “gazduiasca” un tanar dintr-un alt stat european.

    Pentru detalii suplimentare va rugam sa accesati site-ul http://erasmusforentrepreneurs.eu sau sa ne contactati pe mail la adresa erasmus@ccint.ro .

     

     

     PRE-SOLVE – JUST /2014/JC00/AG (februarie 2016-februarie 2018) este un proiect finantate de catre DG Justice, implementat de CCI Neamt in calitate de partener alaturi de Eurochambre, in cadrul unui consortiu extins format din 8 tari. Obiectivul proiectului PRE-SOLVE este de a oferi a oferi sprijin si consultanta gratuita persoanelor fizice si juridice care se afla in dificultate(sunt in pragul insolventei). Proiectul urmareste dezvoltarea  unor instrumentelor care sa ofere firmelor aflate in dificultate o diagnoza a afacerii si consultanta personalizata pe diferite domenii (juridic, financiar, management strategic, marketing, resurse umane, managementul conflictelor) pentru a evita  intrarea in insolventa/faliment/ reorganizarea judiciara.

    Pentru detalii suplimentare va rugam sa sau sa ne contactati pe mail la adresa programe@ccint.ro

     

     

     

  • Camera de Comerț și Industrie Prahova (www.cciph.ro)

                                                                           

    ACTIUNI ALE C.C.I. PRAHOVA

     

    ACTIUNI DESFASURATE IN PERIOADA  4 – 17 iulie 2017

     

    Vizite ale unor delegatii economice si diplomatice straine

     

    Vizita la sediul CCI Prahova a unei delegatii de specialisti din cadrul Departamentului de Finante si Departamentului pentru Relatii Externe ale Guvernoratului Provinciei Heilongjiang, RP Chineza (4 iulie 2017)

    In data de 4 iulie 2017, Camera de Comert si Industrie Prahova a primit vizita la sediul sau a unei delegatii chineze din Provincia Heilongjiang, conduse de Dl. WANG Wei, Director Divizie in cadrul Departamentului de Finante al Provinciei Heilongjiang.

    Vizita s-a desfasurat pe fondul sarbatoririi, in acest an, a celei de-a 25-a aniversari de la semnarea Acordului de Infratire intre judetul Prahova si Provincia Heilongjiang, care a pus bazele dezvoltarii unui parteneriat durabil si a avut ca scop consolidarea acestei colaborari, precum si cunoasterea cat mai aprofundata a conditiilor si facilitatilor financiare practicate in Romania.

    Au fost prezentate facilitatile oferite in cadrul parcurilor industriale prahovene in sensul atragerii de investitori straini, cu privire la taxele si impozitele aplicate, sistemului fiscal romanesc, conditiile de realizare a investitiilor straine in Romania.

     

    Vizita ES Dl. Paul Brummel , Ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti. Eveniment de networking romano – britanic – Export is Great (5 iulie 2017)

    In data de 5 iulie 2017 Camera de Comert si Industrie Prahova a organizat un eveniment de networking romano – britanic in colaborare cu Camera de Comert Romano – Britanica si cu participarea E.S. Dl. Paul Brummell, Ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti si a reprezentantilor Sectiei Comerciale a Ambasadei.

    La evenimentul, la care amfitrion a fost Presedintele CCI Prahova – Dl. Aurelian Gogulescu, au participat reprezentantii autoritatilor judetului Prahova :  Dna. Madalina Lupea, Prefectul Judetului Prahova, Dl. Bogdan Toader, Presedintele Consiliului Judetean Prahova si Dl. Adrian Dobre, Primarul Municipiului Ploiesti si firme prahovene.

    Evenimentul  a avut ca scop realizarea unei mai bune cunoasteri reciproce, aprofundarea oportunitatilor de colaborare bilaterala precum si identificarea unor noi directii de cooperare, in contextul actual al Brexit – parasirea de catre Marea Britanie a Comunitatii Europene.

    Cu acest prilej, a fost semnat Acordul de Cooperare intre Camera de Comert si Industrie Prahova si Camera de Comert Romano –  Britanica,reprezentata de Dl. Charlie Crocker – Presedinte.

     

    Vizita unei delegatii oficiale din Regatul Cambodgia, condusa de Dl. Ouch Borith, Secretar de Stat in cadrul Ministerului Afacerilor Externe si Cooperarii Internationale (8 iulie 2017 )

    In data de 8 iulie 2017, o delegatie compusa din 24 de oameni de afaceri , membri ai Camerei de Comert a Regatului Cambodgia, sub conducerea Dlui Ouch Borith, Secretar de Stat in cadrul Ministerului Afacerilor Externe si Cooperarii Internationale si a Doamnei Tekreth Kamrang, Secretar de Stat in cadrul Ministrului Comertului , a efectuat o vizita de lucru in judetul Prahova.

    ES Dl. Valeriu Arteni, Ambasadorul Romaniei in Vietnam a acompaniat delegatia pe intreg parcursul vizitei in Romania.

    Sectoarele de activitate reprezentate de delegatia cambodgiana au fost : productie de cauciuc, turism, productie ciment, tratamentul apelor, constructii, logistica, banci si finante, echipament pentru industria grea, utilaje agricole, arhitectura si design.

    Delegatia oficiala din Cambodgia a fost primita de catre Prefectul Judetului Prahova – Dna. Madalina Lupea, apoi a efectuat o vizita la sediul unuia dintre cei mai mari producatori de bauturi

    alcoolice din Romania, membru in Colegiul de Conducere al CCI Prahova, unde a fost discutata oportunitatea exportului de bauturi alcoolice in Cambodgia. Vizita delegatiei a avut loc in marja  consultarilor  diplomatice bilaterale la nivel de Secretar de Stat in MAE, fiind organizata ulterior si o intalnire in cadrul Ministerului Afacerilor Externe al Romaniei. De asemenea, CCIR a organizat un Forum de Afaceri cu aceasta ocazie.

     

    Seminarii, Conferinte, Evenimente de promovare diverse

     

    Conferinta aniversara a firmei ALS Life Sciences Romania (4 iulie 207)

    Evenimentul intitulat « 25 ANI de competenta si profesionalism in analizele si serviciile pentru mediu », desfasurat la sala Europa de la sediul CCI Prahova a  evidentiat activitatea de succes a companiei ALS Life Sciences Romania (fosta Laboratoarele Tonnie), in prezenta a cca. 45 participanti – clienti si parteneri, dar si a companiilor care cu aceasta ocazie, au avut ocazia sa cunoasca evolutia si performantele firmei.

    Laboratoarele Tonnie, precursoare ale actualei companii ALS Life Science Romania  s-au infiintat in anul 1992, avand capital privat, integral romanesc, pentru ca in 2014, in urma realizarii unei colaborari de tip join-venture cu compania australiana de testari ALS Global, sa devina actuala ALS Life Sciences Romania.

     

    Cursuri de formare si perfectionare profesionala

     

    In prezent , CCI Prahova are in derulare urmatoarele programe de perfectionare :

    Cadru tehnic cu atributii in domenul prevenirii si stingerii incendiilor 

    Manager Resurse Umane

    Examen pentru cursul de Inspector Resurse Umane (finalizat)

     

    ACTIUNI VIITOARE, 17 -31 iulie 2017

     

    Vizite ale unor delegatii economice si diplomatice straine

     

    Vizita unei delegatii guvernamentale din R.P.Chineza, condusa de Dl. HU Yafeng, Viceguvernator al Provinciei Heilongjiang (20 iulie 2017)

    In data de 20 iulie 2017, Camera de Comert si Industrie Prahova si autoritatile locale ale Judetului Prahova vor primi vizita unei importante delegatii guvernamentale din R.P. Chineza, condusa de Dl. HU Yafeng, Viceguvernator al Provinciei Heilongjiang , in vederea consolidarii relatiilor de cooperare bilaterala existente intre Judetul Prahova si Provincia Heilongjiang si a discutarii activitatilor destinate sarbatoririi a 25 de ani de la semnarea Acordului de Infratire intre cele doua regiuni.

     

    Cursuri de formare si perfectionare profesionala

    Curs EXPERT ACHIZITII PUBLICE: 24 iulie – 3 august 2017

    Curs RESPONSABIL GESTIONARE DESEURI: 26 – 27 iulie 2017

    Curs VANZATOR

     

    Actiuni realizate in cadrul  proiectelor 

    Infiintarea la Ploiesti, la CCI Prahova, a Centrului de Afaceri pentru Export (CAE),in cadrul proiectului„Servicii Integrate de Export pentru IMM-urile din România – Programul de Cooperare Elvețiano – Român vizând reducerea disparităților economice și sociale în cadrul Uniunii Europene extinse”, care va avea ca scop internationalizarea firmelor din domeniul mobilei si agriculturii bio din regiunea Sud Muntenia.

    In cadrul acestui proiect se vor infiinta doua Centre de Afaceri pentru Export, unul la Ploiesti si altul la Bacau, centre care vor functiona in cadrul Camerelor de Comert din aceste orase si care vor sprijini  firmele din domeniul mobilei de lemn si al agriculturii bio din regiunile Sud Muntenia si Nord Est in procesul de  internationalizare.

    Prima intâlnire in cadrul procesului de consultare cu beneficiarii pe plan regional din domeniul mobilierului din lemn, va avea loc in data de 18 iulie la Hotel Ramada Plaza Bucuresti, iar in 3 augusr 2017, va urma cea de-a doua intalnire, pe tema agriculturii ecologice. La cele 2 evenimente au fost invitati si vor participa stakeholder –ii din cele doua domenii.

  • Camera de Comerț , Industrie  și Agricultură Timiș( www.ccitm.ro)

    Centrul Regional de Afaceri al CCIAT:

     

    • Unul dintre cele mai importante centre logistice şi de resurse din regiunea de vest a României
    • Conceput la standarde europene pentru a găzdui evenimente economice, sociale şi culturale de anvergură
    • Găzduiește anual zeci de evenimente și pune la dispoziție spre închiriere săli cu capacități între 30 și 800 de locuri dotate cu echipamente de ultimă oră; tehnologie audio-video; instalație de traducere simultană; logistică pentru cursuri (laptop, flipchart, pinboard, whiteboard etc.), acces Internet, aer condiţionat, servicii de catering, parcare – 160 locuri sau alte servicii specifice organizării de evenimente.
    • Este printre puținele locații din Timișoara şi Zona de vest, care are posibilitatea de a găzdui simultan în incintă, un număr de 1200 participanți, fiind autorizat de Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”BANAT” al județului Timiș, conform Legii nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările, completările și hotărârile ulterioare, să desfășoare evenimente de anvergură în deplină siguranță.

     

    EVENIMENTE GĂZDUITE DE CRAFT

    ÎN SEMESTRUL II

     

    IULIE: ATELIERE FARA BARIERE (Eveniment dedicat persoanelor cu dizabilități)

    SEPTEMBRIE:                        

    • CONGRES ATI (Congres mondial al Asociatiei de Anestezie și Terapie Intensivă)
    • CONFERINȚA SOCIETĂȚII ROMÂNO-GERMANE DE OBSTRETICĂ ȘI GINECOLOGIE

    OCTOMBRIE:            

    • CONGRES OBSTRETICĂ ȘI GINECOLOGIE
    • TÂRGUL RIUF (Târg al Universitățiilor și Instituțiilor educaționale din zona de vest a țării)
    • TÂRGUL ANGAJATORILOR DE TOP (peste 60 de companii prezente)
    • CONFERINȚĂ PEDIATRU.RO (Conferință internațională de PEDIATRIE)
    • CONGRES NAȚIONAL DE ORTOPEDIE

     

    NOIEMBRIE              

    • EXPOZIȚIE DE TATUAJE
    • CONGRES IMPLANTOLOGIE (Congres internațional de implantologie dentară)
    • CONFERINȚĂ UROGINECOLOGIE

     

    DECEMBRIE: CONGRES MARTORII LUI IEHOVA
    Program expo Semestrul II - 2017

     

     

    Misiuni economice în străinătate  Semestrul II 2017

    Destinaţia Domeniul şi tema misiunii
    Grecia (august)

     

     

    Misiune economică multisectorială în Salonic (Grecia)

     

     

    Serbia (august)

     

     

     

    Misiune economică la Zrenjanin (Serbia), cu prilejul târgului de inovare INOCOOP 2017

     

    Grecia (septembrie)

     

     

     

     

    Misiune economică în Salonic (Grecia) cu ocazia Târgului International de Turism PHILOXENIA va avea loc în paralel cu Expoziţia HOTELIA

     

    http://philoxenia.helexpo.gr/en

    http://hotelia.helexpo.gr/en

    Turcia (septembrie)  

     

     

     

    Misiune economica in Antalya (Turcia) cu vizitarea  targului international Natural Gas Antalya 2017

     

     

     

    Rusia (octombrie)

     

    Misiune economică multisectorială de documentare în Sankt Petersburg (Rusia)
    Ungaria (octombrie)

     

     

     

     

    Misiune economică la Budapesta (Ungaria) cu ocazia expoziţiilor AUTOMOTIVE HUNGARY şi AUTÓTECHNIKA

    http://automotivexpo.hu/en

    http://autotechnika.hungexpo.hu/

     

     

    Statele Unite ale Americii (noiembrie)

     

     

    Misiune economică la LOS ANGELES cu vizitarea târgului AUTOMOBILITY LA 2017

    https://automobilityla.com

     

    Mexic (octombrie – noiembrie)

     

    Misiune economică multisectorială în Mexic
    Israel (noiembrie)

     

     

     

     

    Misiune economică în Tel Aviv (Israel) cu ocazia târgului BAKE & CAKE – Echipamente, ingrediente, pentru industria de panificaţie şi partiserie

     

    http://www.stier-group.com/Bake-and-Cake/index_en.asp

    Ungaria – Austria (decembrie)

     

    Misiune economică multisectorială în Ungaria şi Austria
     

    DIRECŢIA RELAŢII ECONOMICE EVENIMENTE a CCIA Timiş

    Piaţa Victoriei nr.3, Timişoara, tel.: 0372 185 285, fax: 0256 706 210, e-mail: office@cciat.ro, www.cciat.ro

                    *Prezentul program se poate modifica la solicitările membrilor și ale mediului de afaceri.

     

    DIRECTIA DE FORMARE SI PERFECTIONARE PROFESIONALA

    PROGRAM CURSURI SEMESTRUL II 2017

     

     

    CURSURI ACREDITATE ANC

    1. AGENT IMOBILIAR
    2. ARHIVAR
    3. ARHIVIST
    4. AUDITOR IN DOMENIUL CALITATII
    5. CONSILIER DE ORIENTARE PRIVIND CARIERA
    6. COMPETENTE ANTEPRENORIALE
    7. CONTABIL
    8. DIRECTOR VANZARI
    9. EXPERT ACCESARE FONDURI si COEZIUNE EUROPENE
    10. EXPERT ACHIZITII PUBLICE
    11. FORMATOR
    12. INSPECTOR IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA (nivel de baza)
    13. INSPECTOR IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA (nivel mediu )
    14. INSPECTOR/REFERENT RESURSE UMANE
    15. MANAGER PROIECT
    16. MANAGER IN ACTIVITATEA DE TURISM
    17. MANAGER RESURSE UMANE
    18. MANAGER SES
    19. RESPONSABIL DE MEDIU
    20. SPECIALIST IN MANAGEMENTUL DESEURILOR

     

    CURSURI NEACREDITATE (SESIUNI DE INFORMARE)

    1. PRIM AJUTOR
    2. INTRASTAT
    3. CONTROL INTERN  MANAGERIAL
    4. Utilizare S.E.A.P.
    5. Instruire Legea 98/2016 pentru autoritati contractante

     

     

    Informații și înscrieri la Centrul Regional de Afaceri al CCIAT din Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, cam. 110 sau la tel. 0256/219172, e-mail: tavramov@cciat.ro, Tania AVRAMOV – manager DFPP.

    Conferință lansare proiect:
    „Rețea pentru mobilitatea forței de muncă în zona transfrontalieră”
    27 iulie 2017, CCIATimiş, sala C.E.D.O.

    Agenda

    10:30 – 11:00 Înregistrarea participanţilor  
    11:00 – 11:30 Deschiderea conferinţei – Cuvânt de bun venit

     

     

    Dna. Florica Chiriță, Director General – Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş
    Dl. Tibor Horvath, Director General – Camera Regională Kikinda
    Dl. SașaTanackov,Viceprimar pentru dezvoltarea economică și relațiile economice externe, Primăria Kikinda
    11:30 – 12:00 Prezentarea proiectului “Labor-Net – Rețea pentru mobilitatea forței de muncă în zona transfrontalieră
     

    Prezentare proiect: obiective, scop, rezultate

    Dna. Cosmina Mirea, CoordonatorProiect CCIA Timiș

    Dl. Tibor Horvath, Director General – Camera Regională Kikinda

    12:00 – 12:30 Aplicarea reglementărilor legale, generale şi speciale, cu privire la contractele de muncă
     

    Prezentare

    Dna.Ileana Tomoiagă, Inspector Șef Adjunct ITM Timiș
    12:30 – 13:00 Încadrarea în muncă și detașarea străinilor pe teritoriul României: condiții, avantaje, obligații
     

    Prezentare

    Dl. Adrian Mitroi, Comisar Șef, Serviciul pentru Imigrări al județuluiTimiș
    13:00 – 13:30

     

     

    13:30 – 14:00

    Necesarul forței de muncă în județul Timiș

    Prezentare                                     Dna. Gabriela Ile, Reprezentant West HR
    Association, HR Manager Bosch Romania


    Dezbateri, discu
    ții libere
    *cu participarea Dlui Marcel Miclău, Director executiv A.J.O.F.M. Timiș

        
       

     

    20 iulie 2017

    CCIA Timiș lansează un nou proiect transfrontalier România-Serbia

    Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş, în calitate de partener, împreună cu Camera de Comerț și Industrie a Serbiei prin Camera Regională din Districtul de Nord al Banatului Kikinda și Primăria Orașului Kikinda, organizează în data de 27 iulie 2017, cu începere de la ora 1100, în Sala C.E.D.O. a sediului CCIAT din Piața Victoriei nr. 3, conferința de lansare a Proiectului:

    LaborNet
    „Rețea pentru mobilitatea forței de muncă în zona transfrontalieră”

    Proiectul se înscrie pe linia preocupărilor CCIA Timiș de a găsi soluții viabile pentru criza locală a forței de muncă, inclusiv prin facilitarea accesului cetăţenilor sârbi pe piaţa forţei de muncă din România.

    Finanțat în cadrul Programului INTERREG IPA de Cooperare Transfrontalieră România – Serbia, proiectul vizează îmbunătățirea potențialului zonei pentru a asigura o creștere favorabilă incluziunii, a facilita accesul pe piața forței de muncă și a spori oportunitățile de angajare în zona transfrontalieră.

    Proiectul se adresează șomerilor din zona transfrontalieră, cu precădere persoanelor din grupurile defavorizate, companiilor care au dificultăți în găsirea forței de muncă, instituțiilor din domeniul economiei și educației.

    La conferință au confirmat participarea reprezentanți ai instituțiilor publice și organizațiilor din domeniul forței de muncă din județul Timiș (Inspectoratul Teritorial de Muncă, A.J.O.F.M., Serviciul pentru Imigrări), agenții de recrutare, firme, persoane din grupul țintă.