•  

    Newsletter-ul  e-Info Business cuprinde cele mai recente informaţii despre activitatea Camerei de Comerț și Industrie a României, a membrilor şi partenerilor săi. Newsletter-ul este trimis către membrii CCIR, membrii camerelor judetene, administrația publică și mass-media.

     

    EVENIMENTE

    Ești primul care află despre evenimentele Camerelor de Comerț și Industrie din România: conferințe, workshop-uri, forumuri, misiuni economice și târguri sau expoziții.

    DEZBATERI ȘI TEME DE INTERES

    Descoperi care sunt cele mai recente evenimente și acțiuni organizate, dezbaterile care au avut loc și concluziile de interes pentru tine și compania ta.

    PRODUSE ȘI SERVICII

    Ești la curent cu cele mai noi cataloage, certificate, avize, arhive și nu numai care îți pot îmbunătăți activitatea.

    OFERTE

    Vezi care sunt ofertele CCIR optimizate nevoilor tale în materie de organizare evenimente și închiriere spații de birouri, valabile exclusiv la CCIR Business Center.

     

  • Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Arad (www.ccia-arad.ro)

    În perioada 16 mai – 15 iunie 2017 Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură a judetului Arad va organiza:

     

    CURSURI

     

    1. Arhivar– cod COR 441501

    Nivel minim de studii: medii

    Locaţie: sediul CCIA Arad

    Data începere: 25 mai 2017

     

    1. Inspector resurse umane– cod COR  333304

    Nivel minim de studii: medii

    Locaţie: sediul CCIA Arad

    Data începere: 29 mai 2017

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi site-ul http://www.ccia-arad.ro/cursuri-2/

     

    TÂRGURI

     

    24-27 mai 2017 – Demo Metal Vest

    Eveniment dedicat inovaţiei în prelucrarea metalelor

    Organizator: Tehnic Media

    Locaţie: Expo Arad

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi site-ul http://demometal.ro/vest/

     

    9-11 iunie 2017 – Tranport-AR

    Expoziţie de camioane, salon auto, accesorii, servicii conexe

    Locaţie: Expo Arad

    Pentru mai multe informaţii vă invităm să vizitaţi site-ul http://www.ccia-arad.ro/transport-ar/

     

  • Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeş (www.cciaarges.ro)

    PROGRAM DE ACTIVITĂŢI 2017

    Camera de Comerț,  Industrie si  Agricultura  Argeș  impreuna  cu Universitatea “Constantin Brâncoveanu”, Piteşti,  organizeaza in data de  23 mai, 2017  conferinta  “The Future of Work in Romania” un eveniment sub egida  The Aspen Future of Work Program.

    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș în parteneriat cu Lucas Consulting Partner Services organizeaza o prezentare pe tema  Finanțări prin Fonduri Europene – programe actualizate  joi, 23 mai 2017, cu începere de la orele 11.00 la sediul Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș din Pitești, Bdul Republicii nr. 63,  Sala Argeș.

    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș, prin Centrul Enterprise Europe Network, va invita sa participati la actiunile derulate cu ocazia primirii Misiunii Economice „AUTOMOBILE” organizata in perioada 30.05-01.06.2017 la Pitesti, in parteneriat cu  Camera de Comert si Industrie din regiunea Lorraine in colaborare cu Camerele de Comert si Industrie din regiunile Bourgogne si Champagne–Ardenne, Camera de Comert si Industrie Grand Est și ARIA din Germania

  • Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud (www.cciabn.ro)

    Expo Bistrița Estival

     

    În perioada 7 – 11 iunie 2017, Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud organizează, la Sala Polivalentă Bistrița și intrarea în Parcul Municipal, târgul de bunuri de larg consum „Expo Bistrița Estival”. Expoziție consacrată cu vânzare, cu participare internațională, care se adresează publicului larg, evenimentul va cuprinde următoarele secțiuni expoziționale:

    1. Bunuri de larg consum: confecţii, tricotaje, încălţăminte şi articole de marochinărie; bijuterii şi accesorii, cadouri; decoraţiuni interioare şi exterioare, mic mobilier, articole de uz casnic, produse cosmetice, articole din mase plastice, diverse alte articole;
    2. Sweet, Bio & Beauty – produse naturiste, suplimente alimentare, produse de tratament, produse cosmetice și pachete de înfrumuseţare, dulciuri şi sucuri naturale, altele;

    III. Grădina – plante şi puieţi, arbuşti, obiecte decorative pentru grădină, mobilier de gradină, produse din domeniul agricol;

    1. Vacanţa – pachete turistice;
    2. Auto – autoturisme, autoutilitare, moto-velo, sport.
    3. Tradiţional – artizanat şi produse tradiţionale;

    VII. Alimentatie Publică.

     

     

  • Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila (www.cciabr.ro)

    În perioada 8 mai – 8 iunie 2017, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila organizează:

    1. CURSURI AUTORIZATE în conformitate cu U.G. nr. 129/2000 republicată:
    2. Curs de specializare pentru ocupația „Inspector/ referent resurse umane” (cod COR 333304).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Întocmirea documentelor de evidență a personalului;
    • Gestionarea documentelor de evidență a personalului;
    • Organizarea recrutării personalului;
    • Întocmirea registrului general de evidență a salariaților;
    • Întocmirea statului de plată pentru personalul angajat;
    • Administrarea bazei de date de evidență a personalului.

    Durata cursului: 40 ore

     

    1. Curs de specializare pentru ocupația „Expert achiziții publice”(cod COR 214946).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire;
    • Elaborarea documentelor de specialitate;
    • Analizarea legislației aplicabile specifice;
    • Acordarea consultanței de specialitate;
    • Planificarea achizițiilor publice;
    • Derularea procedurilor de atribuire;
    • Finalizarea procedurilor de atribuire.

    Durata cursului: 30 ore

    1. Curs de specializare pentru ocupația „Evaluator proiecte” (cod COR 241263).

    Competențele dobândite la finalizarea cursului:

    • Pregătirea personală pentru evaluare;
    • Organizarea procesului de evaluare;
    • Evaluarea propunerii de proiect;
    • Validarea evaluării;
    • Acordarea de asistenţă tehnică pentru selecţia de proiecte.

    Durata cursului: 40 ore.

  • Camera de Comerț și  Industrie Braşov (www.cciabv.ro)

    Activități desfășurate de CCI Brașov în perioada următoare :

    Premiile Excelenței în Afaceri 2017

    premiile-excelentei-site-2017

    Camera de Comerţ şi Industrie Braşov va organiza în data de 25 mai 2017 cea de-a XII- a ediţie a manifestării Gala Premiile Excelenţei în Afaceri, eveniment prin care se vor premia societăţile comerciale care au obţinut performanţe economice deosebite în ultimii 23 de ani, în diferite domenii de activitate, perioadă îndelungată, marcată de dificultăţi şi obstacole, întâmpinate în procesul consolidării economiei de piaţă, al adaptării la standardele europene.

    Evenimentul va celebra elita mediului de afaceri braşovean, învingătorii în competiţia economică desfăşurată pe parcursul a peste două decenii, societăţile care dau măsura dezvoltării economice a judeţului Braşov.

    Formatul din acest an va fi unul nou, corelat cu noua strategie a CCI Bv.; nivelul de calitate pe care îl oferim l-am asociat cu o locație de excepție, cu parteneri și invitați care definesc performanța în business.

    An  de an  Premiile Excelenţei în Afaceri s-a  dovedit  a  fi  cel  mai  mare eveniment de afaceri local cu frecvenţă anuală, bucurându-se de participarea a peste 400 de persoane, reprezentanţi ai mediului de afaceri, oficialităţi şi reprezentanţi ai mass media.

     

  • Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (www.ccib.ro)

    Evenimente organizate de Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti în perioada mai-iunie 2017

     

    „Ziua oportunităţilor de afaceri” dedicată Republicii Cehe

    Camera de Comerţ şi Industrie a Muncipiului Bucureşti (CCIB), în parteneriat cu Ambasada Republicii Cehe în România şi cu sprijinul AKCENTA organizează marţi, 23 mai 2017, între orele 10,00 – 13,00 (înregistrarea de la ora 9,30), la Palatul CCIB din str. Ion Ghica nr. 4 (vis-a-vis de sediul BNR) Ziua oportunităţilor de afaceri dedicată promovării schimburilor comerciale şi cooperării româno-cehe.

    În cadrul acestei reuniuni oamenii de afaceri au posibilitatea de a se întâlni într-un cadru structurat cu E.S. Vladimír Války, ambasador extraordinar şi plenipotenţiar al Republicii Cehe în România şi cu Milan Peprník, ministru-consilier economic la Ambasada acestei ţări la Bucureşti, reprezentanţi ai Camerei de Comerţ şi Industrie Cehia-Romania şi Întreprinderii cehe de Târguri şi Expoziţii. Totodată, la acest eveniment vor fi invitaţi reprezentanţi ai conducerilor Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, Ministerului Economiei şi Ministerului Afacerilor Externe.

    Cu prilejul întâlnirii, reprezentanţii societăţilor comerciale româneşti interesate în colaborarea comercial economică cu Cehia vor putea afla informatii privind: tendinţele în comerţul exterior bilateral, participarea la licitaţii pe proiecte; oportunităţi de afaceri şi investiţionale; stimulente acordate oamenilor de afaceri români care lucrează cu parteneri din ţara amintită, soluţii de plăţi internaţionale pentru companii şi antreprenori.

    Informaţii suplimentare şi înscrieri: Mircea Toader, consilier al preşedintelui pentru relaţii internaţionale, tel: 0723144663/0725167894, e-mail: [email protected].

     

    Misiune etiopiană la Bucureşti

    În perioada 22 – 26 mai 2017, la invitaţia CCIB, va avea loc la Bucureşti vizita unei misiuni economice etiopiene organizate de Camera de Comerţ si Asociaţii Sectoriale (AACCSA) din Addis Abeba. Programul va include: întâlnirea preşedintilor celor două Camere (23 mai), organizarea unui Forum de Afaceri Romania – Etiopia (24.05.2017, orele 10,00 – 12,00), în marja căruia va avea loc semnarea Acordului de colaborare intre cele doua Camere, participarea delegaţiei etiopiene la deschiderea TIBCO Bucureşti (Romexpo, 25 mai ora 10.00), precum şi întâlniri şi vizite de lucru ca urmare a participării la Forumul de afaceri.

    Informaţii suplimentare şi înscrieri: Mircea Toader, consilier al preşedintelui pentru relaţii internaţionale, tel: 0723144663/0725167894, e-mail: [email protected].

     

    Curs: Expert achizitii publice

    Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti, în parteneriat cu SC Omicron Consulting SRL Bucureşti, organizeaza in perioada 6-10 iunie 2017 cursul de perfecţionare pentru obţinerea Certificatului de absolvire pentru ocupaţia expert achiziţii publice (COR 214946). Evenimentul se va desfasura la sediul CCIB din str. Ion Ghica nr. 4, sector 3, etaj 2, camera 49.

    Cursul se adresează: specialiştilor din birourile/serviciile de achiziţii publice ale autorităţilor contractante/entităţilor contractante; specialiştilor din echipele de management de proiect, care implementează proiecte finanţate din fonduri europene şi SEE de la autorităţi contractante/entităţi contractante, operatori economici şi ONG-uri; specialiştilor de la firmele de consultanţă care doresc să preia serviciile externalizate ale autorităţilor contractante/entităţilor contractante; salariaţilor care doresc să realizeze o carieră în domeniul achiziţiilor publice.

    Pentru detalii si inscrieri, persoana de contact este dna. Ana Dulgheru, telefon 021.311.44.99, e-mail: [email protected]

     

    Open House Networking la Palatul Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti

    Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti organizează miercuri, 14 iunie 2017începând cu ora 11, Open House Networking – Secţiunea Servicii la Palatul Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (Str. Ion Ghica nr. 4, etaj 2, Sala de Consiliu).

    Manifestarea este a doua dintr-o serie de întâlniri periodice ale conducerii şi executivului Camerei bucureştene cu membrii CCIB, vizează o mai bună cunoaştere reciprocă şi constituie, totodată, un excelent prilej pentru a promova în randul membrilor evenimentele aflate în pregatire, ofertele speciale dedicate acestora, dar şi serviciile oferite de echipa noastră. De asemenea, membrii CCIB au posibilitatea de a transmite doleanţele şi problemele cu care se confruntă, urmand ca, în baza atribuţiilor legale, Camera bucureşteană să acţioneze în consecinţă la nivelul instituţiilor statului.

    Pentru informaţii suplimentare şi confirmarea participării, persoană de contact este d-na Olga Badea, telefon 0728 135 876, e-mail: [email protected].

     

    Misiune economică în Republica Coreea

    În perioada 19 – 27 iunie 2017, CCIB în colaborare cu Olimpic International Turism si cu sprijinul Ambasadei Romaniei în Republica Coreea organizează o misiune economica in această ţară, în oraşele Seoul si Busan. Evenimentul este legat şi de Targul International „Korean Import Goods Fair – IGF 2017”, la care firmele participante pot întâlni firme coreene importatoare.

    Informaţii suplimentare şi înscrieri: Mircea Toader, consilier al preşedintelui pentru relaţii internaţionale, tel: 0723144663/0725167894, e-mail: [email protected].

  • Camera de Comerț  și Industrie Cluj(www.ccicj.ro)

    În următoarea perioadă, instituția Camerei vă fi implicată în desfășurarea unor acțiuni și evenimente, după cum urmează:

    1. TRANSYLVANIA STONE EXPO, 25-27 mai 2017

      foto 3 

     

    Cea de-a treia ediție a manifestării expoziționale TRANSYLVANIA STONE EXPO va avea loc la Cluj-Napoca, în cadrul centrului expozițional Expo Transilvania, în perioada 25- 27 mai 2017.

    TRANSYLVANIA STONE EXPO, singurul eveniment de acest tip din zona de nord-vest a României, va reuni peste 50 de firme românești și de peste hotare și va facilita tuturor celor interesați aflarea ultimelor noutăți prin prezentarea de produse, tehnologie și a ultimelor trenduri din zona de arhitectură și design.

     

    1. ANTIQUE ART, Târg de antichități, 26-28 mai 2017

     foto 4

     

    Eveniment organizat în premiera la Expo Transilvania, Târgul de Antichități se adresează tuturor iubitorilor de frumos și va putea fi vizitat la finalul fiecărei săptamâni, de vineri pană duminică.

     

    1. Constanța Port Container Day, 8 iunie 2017, Grand Hotel Italia, Cluj-Napoca

     

    foto 5 

                       Evenimentul organizat în comun de cele două entităţi reprezentative pentru zonele economice în care îşi desfăşoară activitatea oferă participanţilor ocazia specială de a cunoaşte oportunităţile privind dezvoltarea transportului de mărfuri containerizate şi a serviciilor logistice, puse la dispoziţia oamenilor de afaceri din ţară şi străinătate de către cea mai mare platformă intermodală din România.

    ”Constanţa Port Container Day” oferă şansa de a aborda cele mai interesante şi critice aspecte ale traficului de mărfuri containerizate prin Portul Constanţa, a cărui poziţie geo-strategică unică în bazinul Mării Negre determină conexiuni comerciale atractive pentru tranzitul mărfurilor, care au ca origine/destinaţie Uniunea Europeană şi pot deservi rute de transport ce ating porturi din cele mai îndepărtate colţuri ale lumii.

     

     

     

  • Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța(www.ccina.ro)

     

    Denta & Pharma 2017

    Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța organizează,  în perioada 25 – 27 mai 2017, la Hotel Aurora din Stațiunea MamaiaExpoziţia Denta & Pharma. Evenimentul va avea loc concomitent cu al XV-lea Congres Internaţional de Sănătate Orodentară şi Management Stomatologic, organizat de către Asociația Română de Sănătate Publică Orodentară, sub egida Ministerului Sănătății, creditat de CMDR cu 24 ore EMC.

    În cadrul expoziţiei specializate Denta & Pharma vor fi expuse echipamente, instrumente, accesorii, materiale stomatologice, precum şi produse farmaceutice.

     

    • Programe de formare

     

    Manager în activitatea de turism – 720 ore  (în derulare)

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

    Nr. participanţi: 24.

     

    Cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor – 136 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – minim liceu

     

    Arhivar – 120 ore

    Curs de iniţiere autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – minim liceu

     

    Manager proiect– 40 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

     

    Expert achiziţii publice – 40 ore

    Curs de perfecţionare autorizat ANC, certificate de absolvire recunoscute la nivel naţional

    Condiţii de acces – studii superioare

     

    Relaţii şi înscrieri: Ludovic Fraico/Dumitra Brun/Carmen Grigor;

    Tel: 0241 619854/int.221/225; fax: 0241 619454, mobil: 0773 359916/ 0734 885017/ 0723 430256; E-mail: [email protected], sau la sediul CCINA din Bdul. Al.Lăpuşneanu, nr.185A, Birou 3, parter.

     

     

    • Alte acţiuni

    Reprezentanţii CCINA Constanţa din cadrul Biroului pentru Consultanţă şi Finanţări Proiecte vor asigura următoarele servicii specializate de consultanţă pentru accesarea de fonduri nerambursabile:

     

    Servicii gratuite:

    • Consultanţă gratuită pentru verificarea eligibilităţii aplicantului, a eligibilităţii cheltuielilor şi a calculării punctajului preliminar;
    • Consultanţă gratuită pentru optimizarea punctajului;

     

    Servicii specializate oferite contra – cost:

    • Consultanţă pentru scrierea şi depunerea aplicaţiei (plan de afaceri, SF, dosar administrative, etc.);
    • Asistenţă pentru semnarea contractului şi implementarea proiectului;
    • Consultanţă pentru realizarea achiziţiilor (dosare de achiziţii, identificare furnizori, etc.);
    • Asistenţă pentru asigurarea sustenabilităţii şi realizarea raportărilor periodice şi finale;
    • Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice şi a managementului de proiect.
  • Camera de Comerț și Industrie Maramureş (www.ccimm.ro)

    Cursuri

    • Inspector în domeniul Securităţii şi Sănătăţii în Muncă – (COD COR 325723) – 15 – 31 mai. „Inspectorul în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă îşi desfăşoară activitatea în cadrul serviciilor interne/externe de prevenire şi protecţie sau ca lucrător/angajator care se ocupă de activităţile de prevenire şi protecţie din orice organizaţie, precum şi în alte condiţii stabilite de reglementările legale. În conformitate cu Legea 319/2006 şi HG 1425/2006, cu modificările ulterioare, cursul este una dintre cerințele necesare la numirea prin decizie a persoanelor desemnate cu atribuții în securitatea şi sănătatea în muncă în cadrul organizaţiilor”.
    • în colaborare cu TÜV Rheinland Romania: 29-31 mai 2017
    • Tranzitia de la ISO 9001:2008 la ISO 9001:2015
    • Tranzitia de la ISO 14001:2004 la 14001:2015

     

  • Camera de Comerț și Industrie Neamț (www.ccint.ro)

    TÂRGURI

    22-25 iunie 2017- Salon Auto Piatra Neamț

     

    PROIECTE

    PRE-SOLVE – JUST /2014/JC00/AG (februarie 2016-februarie 2018) este un proiect finantate de catre DG Justice, implementat de CCI Neamt in calitate de partener alaturi de Eurochambre, in cadrul unui consortiu extins format din 8 tari. Obiectivul proiectului PRE-SOLVE este de a oferi a oferi sprijin si consultanta gratuita persoanelor fizice si juridice care se afla in dificultate(sunt in pragul insolventei). Proiectul urmareste dezvoltarea  unor instrumentelor care sa ofere firmelor aflate in dificultate o diagnoza a afacerii si consultanta personalizata pe diferite domenii (juridic, financiar, management strategic, marketing, resurse umane, managementul conflictelor) pentru a evita  intrarea in insolventa/faliment/ reorganizarea judiciara.

    In cursul lunii mai 2017 CCI Neamt va participa la o intalnire cu toti partenerii din cadrul proiectului in Sabadell, Spania. De asemena se va organiza si un workshop gratuit de informare pentru antreprenorii din Judetul Neamt. Antreprenorii participanti pot solicita  o diagnoza personalizata a afacerii lor. ( fig. 6)

    Pentru detalii suplimentare va rugam sa sau sa ne contactati pe mail la adresa [email protected]

     

     

    CURSURI

    În luna iunie vor începe următoarele cursuri autorizate:

    • Contabil
    • Expert Achiziții Publice
    • Manager Proiect
  • Camera de Comerț și Industrie Prahova (www.cciph.ro)

     

    Organizarea ca partener Europe Enterprise Network al Camerei de Comert si Industrie Grand Est – Franta, a misiunii economice in domeniul automotive, in Romania.

    (30-31 mai 2017)

    Vizita are ca scop promovarea relatiilor bilaterale Romania – Franta in domenii de activitate specifice domeniului industriei auto, de la conceptie, proiectare, productie, distributie, mentenanta, promovare si servicii conexe.

     

    Cursuri de formare si perfectionare profesionala

    Arhivar: 10.05 – 13.06.2017

    Contabilitate cu programul SAGA: 10.05 – 17.05.2017

    Expert achiziţii publice: 15.05 – 27.05.2017

    Formator de formatori: 16.05 – 14.06.2017

    Salarizare: 22.05 – 26.05.2017

    Manager resurse umane: 22.05 – 20.06.2017

    Responsabil gestionare deşeuri : 23.05 – 24.05.2017

    Inspector/referent resurse umane: 24.05 – 15.06.2017

    Seminar: Fişa de post şi evaluarea personalului: 30- 31.05.2017

    Adaptarea vânzării la stilul clientului: 8.06.2017

    Limba engleza:  în funcţie de înscrieri

    Vânzător: în funcţie de înscrieri

  • Camera de Comerț Industrie și Agricultură Timiș(www.cciat.ro)

     

    SALONUL INDUSTRIEI UȘOARE, ediția de vară 2017

    Centrul Regional de Afaceri al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș găzduiește în perioada 24 – 28 mai 2017, ediția de vară a SALONULUI INDUSTRIEI UȘOARE, o gală a tendințelor modei din acest an, eveniment devenit tradițional  în rândul expozițiilor de profil din vestul țării. Notorietatea de care se bucură astăzi expoziția este conferită de publicul vizitator care a găsit în edițiile precedente ceea ce caută: calitate, diversitate și prețuri accesibile.
    Timp de cinci zile, peste 50 de firme din întreaga țară vor expune ultimele noutăți în materie de îmbrăcăminte, încălțăminte, marochinărie, blănărie, confecții, tricotaje, articole de lenjerie, accesorii, produsele cosmetice și naturiste, parfumuri, bijuterii, gablonțuri.
    Un condiment bine gustat și apreciat în ultimele ediții, TĂRGUL DE PRODUSE TRADIȚIONALE își așteaptă vizitatorii cu dulciuri  de casă, mezeluri, produse apicole și articole de artizanat.

    BANAT AGRALIM, la o nouă ediție

    Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară a Banatului “Regele Mihai I al României” din Timișoara în colaborare cu Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, cu sprijinul Consiliului Județean Timiș, Primăriei Municipiului Timișoara și al unor asociații profesionale și entități publice de profil, organizează cea de-a 14-a ediție a expoziției cu participare internațională BANAT AGRALIM 2017.

    Manifestarea vizează promovarea şi evidenţierea performanţelor din domeniile de competenţă ale universităţii, respectiv: producţia vegetală, producţia animalieră, siguranţa şi securitatea alimentară, procesarea şi valorificarea producţiilor agroalimentare, inginerie-proiectare, amenajare și întreținere parcuri și spații verzi, dezvoltarea durabilă, conservarea mediului şi a biodiversităţii. Expoziția este structurată pe 6 sectoare: Agricultură; Horticultură și Silvicultură; Creșterea animalelor; Industrie alimentară și ambalaje; Cinegetică; Cercetare-Inovare-Extensie universitară-Finanțare.

    Pe durata celor trei zile, publicul profesionist va putea participa la demonstrații „în câmp” cu mașini și utilaje agricole și work-shop-uri cu tematică specifică. De asemenea, se vor organiza concursuri de echitație și de dresaj canin.

    BANAT AGRALIM se va desfășura în perioada 26 – 28  mai 2017, în campusul universitar din Timișoara, Calea Aradului nr.119.

    Firmele membre CCIAT invitate la o megaexpoziție pentru comerț

    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș organizează pentru firmele membre, în perioada 31 mai – 2 iunie 2017, o misiune economică în Ungaria, de vizitare a Târgului Internaţional CHINA SMART EXPO Budapesta 2017.

    De mai bine de 5 ani, China Smart Expo Budapest este unul din cele mai mari evenimente din Europa Centrala și de Est. La eveniment vor fi prezente peste 600 de companii aprobate de Ministerul Comerțului din China care deţin licenţe de export către UE.

    Principalele categorii de produse sunt din domeniile: IT și electronică, industria agro-alimentară, construcţii, industria auto, construcții de mașini, imobiliare, textile, industria chimică, industria mobilei, echipamente și articole de uz casnic, energie din surse regenerabile.

    În cadrul misiunii economice, organizatorii oferă companiilor interesate de importul de produse din China o serie de facilităţi constând în gratuitate pentru cazare, transport cu autocarul, intrarea în expoziție, sală de negociere, translatori pentru limba engleză și chineză (la solicitare, cu rezervare în prealabil). Conform graficului propus de organizatori, fiecare firmă membră a CCIAT va participa la minim 2 întâlniri „B2B” cu expozanți chinezi.

    China HomeLife Show 2017

     

    În perioada 5 – 8 iunie 2017, o delegație de oameni de afaceri timișeni va participa la o misiune economică organizată de Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş și Camera de Comerţ și Industrie Varșovia (Polonia), cu ocazia unei noi ediții a China HomeLife Show.

    China HomeLife Show – lider mondial al expoziţiilor de produse fabricate în China se organizează în fiecare an în nouă ţări ale lumii și atrage anual peste 6000 de producători din China şi peste 80.000 de cumpărători din pieţele emergente.

    La evenimentul de anul acesta de la Varșovia vor fi prezente peste 1000 de firme din China  ale căror domenii de activitate acoperă o gamă variată de produse și servicii.

    Prin programul „Hosted Buyers”, firmele timișene beneficiază de o serie de gratuități și vor putea participa la întâlniri B2B prestabilite.

    CCIAT lansează noi serii de cursuri

    Camera de Comerţ, Industrie și Agricultură Timiş prin Direcția Formare și Perfecționare Profesională pregătește pentru perioada mai-iunie 2017 următoarele serii de cursuri:

    • Responsabil de mediu  
    • Manager de proiect
    • Formator
    • Curs utilizare SEAP
    • Agent imobiliar
    • Auditor intern al sistemului de management al calităţii
    • Control intern/managerial la nivelul entităților publice.

    Cursurile sunt autorizate de Autoritatea Națională pentru Calificări iar certificatele obținute la absolvire au recunoaștere națională și internațională și sunt emise de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației.